Strona www.cuk.pl wykorzystuje pliki cookies, które możecie Państwo kontrolować za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Więcej w Polityce cookies i prywatności.

4 modele współpracy

Nowoczesne narzędzia multiagenta

  • SmartCUK – mobilny asystent multiagenta
    Koniec z przepisywaniem danych klienta. Wystarczy skan dowodu rejestracyjnego i informacje zapisują się same.
    Poznaj aplikację SmartCUK i jej możliwości.
    Więcej
  • WebCUK – porównywarka i sprzedaż polis
    WebCUK to cała multiagencja w jednym miejscu. W niej porównasz i wystawisz polisę dla klienta. To zaledwie początek wygodnych funkcji dla każdego multiagenta ubezpieczeniowego.
    Więcej
  • Direct dla Agenta – sprzedaż bez granic
    Gotową polisę wysyłasz klientowi mailem, a on sam finalizuje transakcję w dowolnym miejscu z dostępem do internetu. 
    Więcej

Akademia Partnera to cykl szkoleń wychodzących poza tematykę ubezpieczeniową. Podczas dwudniowych spotkań z ekspertami i trenerami nasi franczyzobiorcy rozwijają swoje kompetencje biznesowe obejmujące marketing, HR, księgowość i wiele innych. Dzięki temu partnerzy CUK mogą skutecznie i świadomie rozwijać swój biznes w ubezpieczeniach. 

Opinie o Akademii Partnera

  • Agnieszka Palińska - właścicielka placówek:
    Brodnica, Golub-Dobrzyń, Rypin

    Dla mnie szkolenia organizowane w ramach Akademii Partnera, są wyjątkowe i dlatego w nich uczestniczę. Tematy jakie poruszamy zawsze są ciekawe i bogate w wiedzę. Dodatkowo, mimo że
    z branżą jestem związana od długiego czasu, wciąż uczę się nowych rzeczy, które skutecznie pozwalają mi nadążyć za panującymi trendami w zakresie ubezpieczeń.

  • Łukasz Warzocha - właściciel placówek:
    Łask, Pabianice

    Akademia Partnera, to przede wszystkim świetna organizacja i bardzo miła atmosfera. Wiedza przekazywana na szkoleniach jest praktyczna, poparta licznymi przykładami, a co za tym idzie bardzo pomocna w codziennej pracy. Warto wspomnieć także o wspólnej kolacji, która zawsze jest gwarancją dobrej zabawy i dużej ilości śmiechu.

  • Krzysztof Słaboszewski - właściciel placówek:
    Pniewy, Szamotuły

    Wiedza i świadomość działań jakie niesie za sobą uczestnictwo w Akademii Partnera pokazało mi jak cenne jest to szkolenie. Prowadzący, dzięki swoim kompetencjom i doświadczeniu przekazują uczestnikom niesamowicie wartościową wiedzę. Osoby biorące udział w Akademii Partnera chętnie wymieniają się doświadczeniem i wpierają nawzajem, co według mnie jest niezwykle istotne. 

  • Jakub Świętochowski - właściciel placówki:
    Otwock

    Akademia Partnera przede wszystkim daje możliwość rozwoju swoich kompetencji. Szkolenia
    z zakresu „rozmowy motywującej z pracownikiem” miało dla mnie ogromną wartość, nigdzie indziej
    nie nabyłbym takiej wiedzy. Dodatkowo Akademia Partnera umożliwiła mi wymianę doświadczeń
    z innymi uczestnikami, np. z zakresu obsługi klienta, a także rozwiązań jakie stosują w sprzedaży. 

  • Grzegorz Chomiuk - właściciel placówek:
    Biała Podlaska, Łosice

    Akademia Partnera to świetny pomysł i rozwiązanie dla wszystkich partnerów CUK. Każdy blok spotkań zawierał dużo teorii oraz praktyki. To na Akademii Partnera zdobyłem wiedzę jak zatrudniać nowego pracownika i czytać CV, czy jakie cechy powinien mieć nowy pracownik.
    W spotkaniach partnerów doceniam również wspólne kolacje, podczas których możemy bliżej poznać kolegów i koleżanki z całej Polski oraz wymienić się doświadczeniem.   

  • Michał Kasprzak - właściciel placówek:
    Koziegłowy, Swarzędz

    Wśród zagadnień podejmowanych podczas Akademii Partnera, szczególnie zapamiętałem tematy związane z rekrutacją oraz szkolenie z umów o pracę. Akademia Partnera jest idealnie dopasowana do potrzeb osób pracujących w branży ubezpieczeń. Wiedza, którą otrzymałem na szkoleniu sprawdza się w praktyce, co przekłada się także na wyniki sprzedażowe.

  • Tomasz Nowicki - właściciel placówek:
    Łęczyca, Zgierz

    Pomysł utworzenia Akademii Partnera to strzał w dziesiątkę! Szkolenie to uczy m.in. zarządzania
    i motywowania swojego zespołu. Mając cztery biura i siedmiu pracowników, są to dla mnie kluczowe umiejętności. Trenerzy prowadzący Akademię są profesjonalistami, którzy efektywnie przekazują wiedzę, a ich szkolenia są inspiracją do rozwoju i jak najlepszego kierowania biznesem.

Chcesz podjąć współpracę
w swoim regionie?
Zostaw kontakt, oddzwonimy.

Klauzula informacyjna RODO

Łatwy sposób podjęcia współpracy

Krok 1

Wypełnij formularz

Krok 2

Spotkaj się z managerem

Krok 3

Zarabiaj na ubezpieczeniach

keyboard_arrow_up