Budujesz sieć
sprzedaży online

  • Zyskujesz własną stronę www z indywidualnymi linkami
  • Klienci korzystają z łatwego zakupu polis
  • Otrzymujesz prowizje i rozbudowujesz portfel klientów

Budujemy przewagę na cyfrowych rynkach

Chcemy, aby agenci współpracujący z CUK byli pionierami w wykorzystywaniu nowoczesnych trendów, konkurowali
w przestrzeni cyfrowej i tam tworzyli nowe rynki.

Redefinicja tradycyjnej ścieżki obsługi klientów jest teraz możliwa dzięki CUK Direct dla Agenta. To rozwiązanie, które umożliwia
aktywną sprzedaż bez ograniczeń geograficznych, obecności agenta i jest aktywne nawet po godzinach pracy.

Co zyskują agenci?

Dedykowana strona www
Każdy agent otrzymuje dostęp do spersonalizowanej strony internetowej, która zawiera porównywarki i kalkulatory poszczególnych typów ubezpieczeń. Klienci mogą samodzielnie dokonać wyboru, porównać oferty, a następnie zakupić i opłacić polisę w jednym miejscu. Jeśli potrzebują wsparcia, mogą skorzystać z danych kontaktowych agenta.
Strona jest łatwa w obsłudze również na urządzeniach mobilnych, a cała sprzedaż zrealizowana na stronie jest przypisana do agenta.

Budowanie cyfrowych rynków.
 Umieszczanie linków w sieciach społecznościowych, mailach, smsach to okazja na wykorzystanie siły cyfrowych społeczności w sprzedaży ubezpieczeń.

Wyślij ofertę na email
Agent wysyła przygotowaną w WebCUK ofertę na podany przez klienta email, bez konieczności przygotowywania dedykowanej wiadomości – cały proces odbywa się w WebCUK. Klient w wygodnym dla siebie momencie może wrócić do kalkulacji, którą przygotował dla niego agent, dokonać wyboru pośród dostępnych ofert wielu Towarzystw, aby w efekcie zakupić polisę online lub przy wsparciu agenta.
To bardzo wygodny mechanizm przy obsłudze telefonicznej oraz w sytuacji, gdy klient nie jest od razu zdecydowany, jaką ofertę wybrać.

Funkcjonalność “Kończy Klient” – finalizacja transakcji online
Narzędzie podobne do Wyślij na email, które dotyczy jednego wybranego przez klienta zakresu ubezpieczenia w jednym konkretnym Towarzystwie. Oferta jest przekazywana bezpośrednio z WebCUK na wskazany przez klienta email. Klient może dokończyć zakup samodzielnie online w trzech krokach.
Linki z polisami Kończy Klient są aktywne do 48 godz. od wysłania oferty i pozwalają na zawarcie polisy także „od dziś”.

Aplikacja i Strefa Klienta
Wspiera pracę agenta i daje klientowi możliwość samodzielnego zarządzania portfelem polis. Dzięki tym narzędziom klient ma łatwy dostęp do swoich polis, zakresu oraz warunków ubezpieczenia. W Aplikacji i Strefie klient ma szybki dostęp do danych swojego agenta oraz może samodzielnie korzystać z porównywarek ubezpieczeniowych CUK.
Jeśli klient zdecyduje się na zakup nowej lub wznowionej polisy, agent przypisany w tych narzędziach, zawsze otrzyma informacje o transakcji i 100% wynagrodzenia za sprzedaż.

Automatyczne wznowienia
To rozwiązanie, które wciąż rozwijamy i dotyczy polis zakupionych wcześniej w systemie WebCUK lub kanałach online. Na chwilę obecną zapewnia klientowi możliwość szybkiego wznowienia polisy w tym samym Towarzystwie w zakresie polis OC komunikacyjnego wraz z dodatkami, ubezpieczeń rowerowych oraz NNW Szkolnego.
Prowizje z tych transakcji zostaną przypisane agentom, którzy zawarli polisę pierwotną.

Poznaj szczegóły współpracy

Zostaw kontakt, oddzwonimy
od poniedziałku do piątku w przeciągu 48h.
Na adres e-mail będziemy wysyłać ciekawe materiały dotyczące branży i możliwej współpracy.

Klauzula informacyjna RODO

Poznaj narzędzia i korzyści
współpracy
z CUK Ubezpieczenia

Masz pytania?

Zadzwoń 56 665 09 14

Jesteśmy do Twojej dyspozycji
poniedziałek-piątek
8:00-16:00