PAYBACK czy warto
PAYBACK to prosty i wygodny program lojalnościowy, który polega na zbieraniu punktów w sklepach stacjonarnych, internetowych oraz placówkach usługowych, takich jak multiagencja CUK Ubezpieczenia. Punkty można wymieniać na nagrody, vouchery, rabaty lub wykorzystywać podczas zakupów w placówkach wybranych Partnerów.
Na polski rynek PAYBACK wszedł w 2009 roku i cały czas rośnie w siłę - zarówno Partnerów, jak i użytkowników, których obecnie jest już ponad 8 milionów.
Wśród Partnerów PAYBACK znajdują się: koncern BP, operator sieci komórkowej Orange, WITTCHEN, Multikino, hotele Ibis Budget i wiele innych – sklepów stacjonarnych i online. Jest ich już blisko 400, a punkty zbierać i wymieniać można w ok. 4 tys. punktów.
Partnerów PAYBACK cały czas przybywa
26 kwietnia do Programu dołączyła sieć handlowa Kaufland, której największym atutem jest duży wybór i korzystne ceny. Obecnie Kaufland posiada w Polsce ponad 200 sklepów. Już teraz robiąc codzienne zakupy spożywcze można zbierać punkty. Im więcej punktów, tym więcej szans na nagrody i rabaty, również u innych Partnerów PAYBACK.
"Kaufland jest w oczach polskiego konsumenta jedną z najlepszych sieci spożywczych. Wyróżnia się pozytywnie doświadczeniem zakupowym oraz dbałością o klienta. Nasza współpraca wzbogaci propozycję Kaufland dla klientów. Od pierwszego dnia mogą oni liczyć na atrakcyjne oferty oraz wykorzystywać punkty PAYBACK do oszczędzania na codziennych zakupach" – mówi Michał Pieprzny, CEO PAYBACK Polska.
W CUK Ubezpieczenia dzięki punktom PAYBACK można obniżyć cenę polisy, płacąc za nią zarówno gotówką lub kartą kredytową. Klient sam decyduje ile swoich punktów chce przeznaczyć na obniżenie ceny polisy.
„Jako nowy Partner Programu PAYBACK ogromnie cieszy nas, że do grona Partnerów dołączyła również tak znana i lubiona sieć handlowa jak Kaufland. Mapa sklepów Kaufland w dużej mierze pokrywa się z mapą placówek CUK, dzięki czemu klienci, zbierając punkty podczas codziennych zakupów, będą mogli w szybki i łatwy sposób uzbierać punkty i skorzystać z możliwości obniżenia kosztów swojego ubezpieczenia” – komentuje Adam Wielewicki, Dyrektor Marketingu CUK Ubezpieczenia.
Oceń artykuł