Pierwsze miejsce w rankingu TOP20 multiagencji ubezpieczeniowych w Polsce przygotowanym przez wywiadownię gospodarczą B2B360.COM zajął CUK Ubezpieczenia. Wynik firmy to zasługa innowacyjnego podejścia do komunikacji z rynkiem, nowoczesnych narzędzi sprzedaży, ale przede wszystkim efektywnej współpracy z szeroką siecią partnerów.
CUK Ubezpieczenia z rekordowym przychodem w 2023 roku
W ocenie autorów opracowanie stanowi zestawienie największych i najbardziej wpływowych podmiotów działających na polskim rynku ubezpieczeń. Analizowano wskaźniki pozwalające określić pozycję rynkową multiagencji m.in. takie jak: liczba pośredników i towarzystw ubezpieczeniowych czy przychody. CUK Ubezpieczenia w 2023 roku zanotował przychód na poziomie 211 mln zł, który wzrósł o 19,66% w porównaniu do zeszłego roku i był najwyższym wśród analizowanych multiagencji.
Cieszymy się z prezentowanych wyników i gratulujemy każdej firmie, która znalazła się w tym zestawieniu. Znakomite wyniki CUK Ubezpieczenia to efekt konsekwencji we wdrażaniu przyjętej strategii. Dokładamy wszelkich starań, żeby zapewnić naszym partnerom najnowocześniejsze technologie sprzedaży, unikatowe produkty oraz najlepsze warunki biznesowe. Siłę multiagencji tworzą zintegrowana sieć sprzedaży oraz nowoczesny ekosystem obsługi klienta, który opiera się także na doskonale funkcjonujących narzędziach cyfrowych. To pozwala na stały rozwój i umacnianie pozycji rynkowej - mówi Jacek Byliński, Prezes Zarządu w CUK Ubezpieczenia
Mutliagencja rozwija wszystkie sieci sprzedaży i stawia na synergię między tradycyjnymi formami oraz technologią. Zintegrowane działania przekładają się na zadowolenie klientów, których liczba systematycznie rośnie. Dziś CUK obsługuje blisko 840 tys. aktywnych klientów.
Klucz do sukcesu i najwyższych zarobków w branży
CUK przyznaje, że efektywna współpraca z ponad 4000 partnerów biznesowych przyczyniła się do osiągnięcia znakomitych wyników. Indywidualne podejście do form współpracy i podmiotowe traktowanie gwarantują szybki rozwój biznesu oraz dostęp do najlepszych systemów w branży. Partnerzy multiagencji jako jedyni na rynku mają m.in. własne kanały sprzedaży direct, dystrybuują produkty wyłączne CUK oraz zyskują prowizje dzięki integracji źródeł zakupu i wznowień w OmniCUK. Nie bez znaczenia pozostaje również rozbudowany system szkoleń oraz wsparcia dedykowanych działów. Na wysoce konkurencyjnym rynku efektywność sieci sprzedaży jest dla CUK priorytetem. To wszystko sprawia, że współpracujący z CUK partnerzy osiągają jedne z najwyższych przychodów w branży, a sieć sprzedaży stale się rozwija. Mutliagencja jest również otwarta na odkupienie biznesów od osób myślących o zakończeniu kariery w ubezpieczeniach.
W każdym miesiącu obsługujemy blisko 500 nowych zapytań dotyczących nawiązania współpracy. Wśród zainteresowanych są osoby chętne do otwarcia punktów franczyzowych lub partnerskich albo myślą o indywidualnej sprzedaży polis. Naszą uwagę zwrócił również segment osób chętnych do sprzedaży firmy. W tym celu uruchomiliśmy dedykowany projekt. Rozmawiamy z każdym, choć, aby rozpocząć współpracę należy spełnić kilka kryteriów formalnych oraz biznesowych – mówi Przemysław Grabowski, Wiceprezes Zarządu w CUK Ubezpieczenia
OmniCUK napędza sprzedaż
Znaczącą przewagą CUK jest jedyny na rynku system integrujący wszystkie źródła sprzedaży. OmniCUK, zapewnia klientom swobodę w wyborze formy zakupu polisy, natomiast agenci otrzymują prowizję bez względu na źródło kupna czy wznowienia. To rozwiązanie, które zostało uznane Innowacją Roku w branży i napędza sprzedaż. Tylko w sierpniu 2024 dzięki OmniCUK, partnerzy wygenerowali przypis wyższy o 70% niż w tym samym okresie rok temu.
OmniCUK to rozwiązanie, które zwiększa efektywność sprzedaży agentów, ale również ułatwia klientom dostęp do pełnej oferty ubezpieczeń. Wprowadzenie tego systemu jest szczególnym wyróżnikiem organizacji i kolejnym krokiem w cyfryzacji usług CUK – dodaje Marcin Dyliński, Członek Zarządu ds. Marketingu i E-Commerce w CUK Ubezpieczenia
Stały napływ klientów dzięki efektywnej komunikacji
Zmieniająca się rzeczywistości marketingowa znajduje odbicie w działaniach firmy, która dostrzega zmiany pokoleniowe i nowe potrzeby klientów. CUK realizuje działania reklamowe do różnych grup klientów, oferując prosty i zrozumiały przekaz marketingowy. To zapewnia partnerom stały napływy nowych konsumentów w placówkach i skutecznie generuje ruch w Internecie. Do ekspansji na cyfrowych rynkach przygotowani zostali również agenci, którzy przeszli szkolenia z budowania marki osobistej oraz sprzedaży w social mediach. Multiagencja przyciąga także unikalną ofertą. Przykładem jest CUK Assistance z wyłącznej linii polis Bezpieczni z CUK, który podbił rynek wśród kompaktowych ubezpieczeń komunikacyjnych.
Nowoczesne systemy sprzedaży, ułatwiają obsługę wciąż rosnącej liczby kupujących online i tradycyjnie. Wygodne zakupy i obsługa to efekt rozbudowy CRM (WebCUK) o szybką ścieżkę, aktualizacja kalkulatorów na stronach www oraz udoskonalenie CUK Direct dla Agenta, czyli systemu indywidualnej sprzedaży w Intrenecie.
Naszą misją jest tworzenie przyjaznego świata ubezpieczeń, w którym klienci czują się bezpiecznie i pewnie. Nowoczesne rozwiązania technologiczne i klarowna komunikacja to fundamenty, z których biznesowo korzystają współpracujący z nami partnerzy – podkreśla Jacek Byliński, Prezes Zarządu w CUK Ubezpieczenia
Oceń artykuł