Strona www.cuk.pl wykorzystuje pliki cookies, które możecie Państwo kontrolować za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Więcej w Polityce cookies i prywatności.

Liberty Direct zmienia nazwę i strategię działania

09/10/2014

Na początku swojej działalności firma oferowała wyłącznie ubezpieczenia komunikacyjne przez Internet i telefon. Po wprowadzeniu do oferty innych ubezpieczeń stała się towarzystwem z różnorodną gamą produktów, także dla biznesu, w różnych kanałach sprzedaży. To właśnie wpłynęło na decyzję zmiany nazwy firmy na Liberty Ubezpieczenia.

Zmiana marki, zróżnicowanie kanałów dystrybucji, zwiększenie gamy produktów i budowa wizerunku silnej i godnej zaufania firmy, to wszystko by jeszcze bardziej umocnić swoją pozycję na rynku ubezpieczeń.

Liberty Ubezpieczenia nie zamierza zmieniać polityki cenowej, a co za tym idzie, dla klientów wszystko pozostaje bez zmian. Sprawdźcie na naszym kalkulatorze OC i AC – po zmianie nazwy, ceny ubezpieczeń Liberty nadal są konkurencyjne.

Obok ubezpieczeń samochodowych towarzystwo wprowadza do oferty polisy dla małych i średnich przedsiębiorstw. Będą one obejmowały ubezpieczenia od pożaru i innych zdarzeń losowych, a także od kradzieży z włamaniem lub rozboju, ubezpieczenia sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk, OC, assistance oraz NNW.

Zmianę marki wspiera kampania reklamowa, której twarzą został Bogusław Wołoszański – dziennikarz znany głównie jako autor i prowadzący program „Sensacje XX wieku”. Jego rolą, jako osoby, która cieszy się w Polsce ogromnym szacunkiem i popularnością, jest informowanie klientów o zmianie nazwy i budowanie wiarygodności marki.

2014-10-09

keyboard_arrow_up