Ostatnie dwa lata były dla branży ubezpieczeniowej wyjątkowo trudne. Wojna cenowa powodowała spadające jednostkowe ceny polis oraz niższe przychody pośredników. Pomimo spadkowego rynku, udało się nam z dużym sukcesem rozwijać nasze sieci sprzedaży i generować wzrosty sprzedaży. W chwili obecnej rynek zaczyna nabierać rozpędu i jest to bardzo dobry moment do przyłączenia się kolejnych franczyzobiorców do naszej sieci – mówi Jacek Byliński, Prezes Zarządu CUK Ubezpieczenia. Ubiegły rok możemy zaliczyć do udanych, ponieważ otworzyliśmy 28 placówek partnerskich i 8 własnych. Umocniliśmy się na pozycji lidera branży. W tym roku na pewno przekroczymy liczbę 250 biur funkcjonujących na terenie całego kraju.
Zdecydowana większość placówek CUK powstała w ubiegłym roku w województwie łódzkim, mazowieckim i wielkopolskim. Uruchomiono także przedstawicielstwa w województwach dolnośląskim, lubelskim, pomorskim, warmińsko-mazurskim i kujawsko-pomorskim. Nowością są tzw. wyspy sprzedażowe w centrach handlowych. W ubiegłym roku otwarto ich 5, natomiast na 2016 roku firma planuje uruchomienie kolejnych 10.
Co mocno charakteryzuje multiagencyjny biznes CUK to fakt, że swoją działalność franczyzobiorcy prowadzą nie tylko w wielkich ośrodkach miejskich, ale również w niewielkich miastach i miejscowościach. W zeszłym roku multiagencja otworzyła 10 oddziałów partnerskich w miastach o liczbie mieszkańców od 6 do 30 tys., takich jak Rawa Mazowiecka, Polkowice, Koluszki czy Luboń.
W ostatnich dwóch latach dostrzegliśmy, iż średnie i mniejsze miejscowości, to niedoceniany biznesowo obszar, który daje ogromne możliwości na rozwój własnej działalności w branży ubezpieczeniowej – dodaje Monika Grabowska, Dyrektor Rozwoju Sieci Zewnętrznej. Z naszych obserwacji jasno wynika, że multiagencje stały się bardzo atrakcyjnym pomysłem na biznes w małych miejscowościach. W 2015 roku nasi partnerzy działający w mniejszych miastach nie poprzestawali na jednej placówce, niektórzy z nich otworzyli w ubiegłym roku kolejne przedstawicielstwa w okolicy – tworząc własne mini-regiony.
W ubiegłym roku multiagencja CUK Ubezpieczenia udostępniła Parterom całą gamę kolejnych narzędzi usprawniających codzienną pracę. Aktualnie doradcy CUK pracują na najnowszych systemach do kalkulacji i sprzedaży polis. Wprowadzono specjalny Help Desk, w celu poprawny jakości obsługi klienta oraz wprowadzono usługę darmowej Pomocy Prawnej, czyli pakiet 5 porad prawnych dla klientów, którzy decydują się na zakup dowolnej rocznej polisy. Nawiązano również współpracę z najpopularniejszym w Polsce asystentem kierowców – aplikacją Yanosik. W tym roku planowane jest wyposażenie każdej placówki w terminal płatniczy, kontynuowanie programów i konkursów dla partnerów oraz uruchomienie Akademii Partnera - specjalnego cyklu szkoleń z biznesu, zarządzania kadrą oraz rekrutacji pracowników. W tym roku franczyzobiorcy mogą liczyć także na rozszerzenie pakietu wsparcia marketingowego dla właścicieli placówek.
Nigdy nie zostawiamy naszych partnerów samych. Mogą liczyć na stały dostęp do szerokiego wachlarza materiałów reklamowych i kompleksowych narzędzi marketingowych. Regularnie prowadzimy kampanie reklamowe, które skutkują zwiększeniem rozpoznawalności marki CUK oraz pomagają naszym Partnerom pozyskać nowych klientów. Gwarantujemy doradztwo i pomoc dotyczącą wszelkich zagadnień związanych z promocją swojej działalności. – dodaje Adam Wielewicki, Dyrektor Marketingu CUK Ubezpieczenia.
2016-03-07
Formularz kontaktowy
Jeżeli chcą Państwo skontaktować się z nami prosimy o przesłanie zapytania z wykorzystaniem formularza zamieszczonego poniżej.
Zostaw nam swój numer telefonu. Nasi konsultanci skontaktują się z Tobą i przedstawią propozycję. Polisę będziesz mógł kupić bez wychodzenia z domu.