Multiagencja CUK Ubezpieczenia dzięki współpracy z LM PAY S.A., wdrożyła nowy model finansowania: CUK Flex Pay, który umożliwia odroczenie płatności za ubezpieczenie komunikacyjne lub rozłożenie jej na wygodne raty. Prosta mechanika działania nie wymaga skomplikowanych formalności oraz dodatkowego zapożyczania się w banku. Wprowadzone rozwiązanie jest nowością w branży ubezpieczeń i pierwszym tego typu wśród polskich multiagencji.
Trend Buy Now, Pay Later (Kup teraz, zapłać później) staje się coraz bardziej popularny wśród konsumentów i napędza sektor consumer finance. Płatności odroczone upowszechniają się w kolejnych branżach, co naturalnie skłania firmy do poszukiwania podobnych rozwiązań dopasowanych do specyfiki ich działalności. Model Care Now, Pay Later, który firma LM PAY S.A. wprowadziła już w innych branżach, został dopasowany do specyfiki klientów multiagencji CUK. Wypracowany model CUK Flex Pay pokonuje barierę zakupową w sektorze ubezpieczeń, czyli zakup polisy w formie jednorazowej składki rocznej.
Skorzystają klienci i agenci CUK Ubezpieczenia
Możliwość odroczenia lub rozłożenia płatności na raty odczują z pewnością klienci CUK, którzy będą mogli wybrać bardziej zaawansowane polisy (np. OC + AC + NNW) bez konieczności ponoszenia jednorazowego wydatku. Dużą zaletą wprowadzonego rozwiązania jest prosty i szybki proces finansowania. Klient nie potrzebuje karty kredytowej, a decyzja kredytowa zapada od razu - w punkcie sprzedaży polisy i bez potrzeby angażowania zewnętrznych instytucji, np. banków. Pracując nad nowym produktem, LM PAY S.A. czerpało z wieloletniego doświadczenia CUK Ubezpieczenia oraz własnego opartego na setkach tysięcy transakcji w podobnych branżach.
- Z naszych obserwacji wynika, że klienci oczekiwali prostego i bezpiecznego modelu finansowania polis. CUK Flex Pay zapewnia takie rozwiązanie i eliminuje barierę ceny, otwierając możliwości korzystnego zakupu dla klientów. Zyskują też agenci, którzy mogą proponować bardziej zaawansowane produkty ubezpieczeniowe wspierając się CUK Flex Pay. Wierzymy, że wprowadzone rozwiązanie przyniesie zainteresowanie polisami dla jeszcze większej grupy klientów – mówi Przemysław Grabowski, Wiceprezes Zarządu w CUK Ubezpieczenia.
Jak działa odroczenie płatności CUK Flex Pay?
Wdrożone rozwiązanie jest już dostępne w systemie CRM WebCUK. Klienci mogą też samodzielnie z niego skorzystać zamykając transakcję w opcji polisy zdalnej, czy w kalkulatorze na stronie cuk.pl. Z CUK Flex Pay mogą skorzystać osoby w wieku 18-75 posiadające polskie obywatelstwo i zdolność do czynności prawnych w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Co najważniejsze, cały proces finansowania jest bezpieczny dla CUK Ubezpieczenia oraz klientów.
Dzięki CUK Flex Pay osoba decydująca się na zakup polisy może: odroczyć płatność o 30 dni; rozłożyć ją na 4 raty kwartalne lub 12 rat miesięcznych. Minimalna kwota pożyczki to 200 zł, maksymalna zaś wynosi 5 000 zł.
- Branża ubezpieczeniowa potrzebowała takiego produktu jak CUK Flex Pay. Dla wielu klientów duży jednorazowy wydatek, jakim jest wykupienie polisy, wiązał się z obciążeniami domowego budżetu: rezygnacją z wyjazdu lub planów zakupowych – mówi Olga Gójska, Dyrektor Sprzedaży i Obsługi Klienta LM PAY S.A.
- CUK Flex Pay to również bardzo ważny projekt dla LM PAY S.A., szczególnie z perspektywy biznesowej. Wraz z nim rozszerzamy naszą działalność o nową dla nas branżę ubezpieczeniową, a także przyczyniamy się do rozwoju modelu Care Now, Pay Later – dodaje ekspertka.
Eksperci z obu firm podkreślają zgodnie, że wdrożone rozwiązanie wpisuje się w zdobywający popularność trend Care Now, Pay Later dając klientom wybór metody finansowania - niezależnie od tego, czy kupują polisę komunikacyjną w placówce, samodzielnie przez www lub Contact Center.
Oceń artykuł
