Ile trwa proces otwarcia multiagencji?

03.06.2019

Własna agencja ubezpieczeniowa to szansa na dobrze prosperujący biznes pod skrzydłami solidnej marki. Zapewnia dodatkowy dochód, a często staje się głównym zajęciem i okazją do rozwoju zawodowego.

Ile trwa otwarcie multiagencji? Ile trzeba wydać na start? Przekonaj się, jakie warunki musisz spełnić i od kiedy możesz zacząć współpracę z CUK!

Rozpoczynając dziś współpracę z CUK Ubezpieczenia już za 4 tygodnie możesz przyjmować pierwszych klientów.

Ile trwa proces otwarcia multiagencji ubezpieczeniowej?

Tak naprawdę wszystko zależy od czasu, jaki potrzebujesz, aby spełnić warunki współpracy. Na początek niezbędne będą dwa elementy: licencja multiagenta ubezpieczeniowego oraz biuro, w którym otworzysz naszą placówkę.

Jeśli lokal jest dostępny od ręki, zajmiemy się wszystkim w ciągu 4 tygodni. Czas poszukiwania odpowiedniego biura może być długi, dlatego radzimy zacząć właśnie od tego.

Jak wybrać miejsce na multiagencję ubezpieczeniową?

Dobrze zlokalizowane biuro to podstawa! Sugerujemy, aby multiagencje ubezpieczeniowe otwierać w miastach zamieszkiwanych przez co najmniej 5 tysięcy mieszkańców. Warto rozejrzeć się za lokalizacją w centrum miasta lub blisko większego osiedla.

Pamiętaj, aby wybrać lokal na parterze. Przed budynkiem powinny znaleźć się miejsca parkingowe dla klientów. Potrzebujesz pomocy w wyborze miejsca na biuro? Zwróć się do nas, a wspólnie znajdziemy idealną lokalizację!

Jaki jest koszt otwarcia multiagencji?

Kiedy już znajdziesz lokal, będziemy musieli dostosować go do naszych standardów. Koszt zwykle zamyka się w 15 tys. zł.

W tej kwocie mieści się koszt aranżacji lokalu, czyli zakup mebli, ram z plakatami, fototapet, wyklejek witryn, kasetonów świetlnych i innych materiałów reklamowych CUK Ubezpieczenia.

Jak otworzyć multiagencję ubezpieczeniową?

Multiagencję ubezpieczeniową zakłada agent ubezpieczeniowy. Co zrobić, aby nim zostać? Podchodzisz do testu w danym towarzystwie ubezpieczeniowym, uzyskujesz wynik pozytywny i otrzymujesz licencję.

Potrzebny będzie jeszcze dokument potwierdzający założenie własnej działalności gospodarczej, świadectwo ukończenia szkoły średniej oraz zaświadczenie o niekaralności. I wreszcie, wpis do rejestru agentów ubezpieczeniowych, którego dokonuje Komisja Nadzoru Finansowego. Z takim kompletem dokumentów będziesz gotowy do wykonywania obowiązków multiagenta.

W CUK Ubezpieczenia udzielimy Ci kompleksowego wsparcia na każdym etapie współpracy, a dzięki naszej pomocy załatwienie wszystkich formalności przebiegnie sprawnie i bezproblemowo.

Dlaczego warto współpracować z CUK Ubezpieczenia?

Placówki CUK Ubezpieczenia tworzą największą w Polsce sieć multiagencji ubezpieczeniowych. Działamy pod jednym szyldem, a klienci rozpoznają nas po jednolitych witrynach, podobnym wyposażeniu wnętrz i wysokich standardach obsługi.

Współpracując z nami, możesz liczyć na naszą wiedzę i doświadczenie. Oferujemy szkolenia produktowe i przydatny pakiet gadżetów na start, w którym znajdziesz m.in. stojak na wizytówki, stojak na ulotki, ulotki na pierwszą akcję reklamową, wizytówki, papier firmowy i reklamę na Facebooku.

Otrzymasz wsparcie naszych działów, które pomogą Ci w drodze do sukcesu. Dział Marketingu zajmie się promocją i reklamą Twojej placówki. Dział HR wesprze Cię, jeśli zdecydujesz się zatrudnić pracowników. Dział Wsparcia służy fachową wiedzą z zakresu ubezpieczeń. Pomagamy w wielu obszarach, a jako nasz multiagent przekonasz się o tym nie raz!

Jak rozpocząć współpracę z CUK Ubezpieczenia?

Dla nas liczysz się Ty! Dlatego stawiamy na sprawny i szybki kontakt. Chętnie rozmawiamy i spotykamy się z naszymi partnerami, aby wspólnie budować największą sieć multiagencji ubezpieczeniowych w Polsce.

Chcesz poznać więcej szczegółów? Zostaw swój kontakt, oddzwonimy i przyjedziemy do Ciebie na spotkanie, aby porozmawiać o wspólnym biznesie.

Klauzula informacyjna RODO