Zgodnie z § 2 ust. 3 Regulaminu postępowania reklamacyjnego w CUK Ubezpieczenia z dnia 25.05.2021 r. reklamację Klient może złożyć w jeden z poniżej przedstawionych sposobów:
W formie pisemnej - osobiście w Oddziale CUK Ubezpieczenia – następnie Doradca ma obowiązek przesłać jeszcze w tym samym dniu skan pisma na adres reklamacje@cuk.pl (wskazując datę wpływu reklamacji) oraz przekazać oryginał pisma do siedziby CUK Ubezpieczenia; - przesłać pismo reklamacyjne przesyłką pocztową na adres siedziby CUK Ubezpieczenia sp. z o.o., ul. Grudziądzka 107, 87-100 Toruń;
Ustnie - do protokołu (formularza reklamacyjnego) sporządzanego przez Doradcę w Oddziale CUK Ubezpieczenia - następnie Doradca ma obowiązek przesłać jeszcze w tym samym dniu skan formularza na adres reklamacje@cuk.pl (wskazując datę wpływu reklamacji) oraz przekazać oryginał pisma do siedziby CUK Ubezpieczenia;
Telefonicznie - na numer Contact Center – wówczas Doradca odczytuje protokół reklamacyjny podczas rozmowy z Klientem i jeszcze w tym samym dniu przekazuje nagranie na adres reklamacje@cuk.pl;
W formie elektronicznej - przesyłając pismo lub wypełniony formularz reklamacyjny dostępny pod adresem https://cuk.pl/dokumenty-do-pobrania/formularz_reklamacyjny.pdf (UWAGA – reklamacja może trafić na różne adresy mailowe spółki – wówczas należy ją niezwłocznie przekazać na adres reklamacje@cuk.pl (wskazując datę jej wpływu);
Wypełniając reklamacyjny formularz kontaktowy dostępny na stronie: https://cuk.pl/formularz-reklamacyjny - wówczas reklamacja automatycznie trafia na adres reklamcje@cuk.pl
Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie? Zadaj je wypełniając formularz kontaktowy
Zgodnie z § 2 ust. 3 Regulaminu postępowania reklamacyjnego w CUK Ubezpieczenia z dnia 25.05.2021 r. reklamację Klient może złożyć w jeden z poniżej przedstawionych sposobów:
W formie pisemnej - osobiście w Oddziale CUK Ubezpieczenia – następnie Doradca ma obowiązek przesłać jeszcze w tym samym dniu skan pisma na adres reklamacje@cuk.pl (wskazując datę wpływu reklamacji) oraz przekazać oryginał pisma do siedziby CUK Ubezpieczenia; - przesłać pismo reklamacyjne przesyłką pocztową na adres siedziby CUK Ubezpieczenia sp. z o.o., ul. Grudziądzka 107, 87-100 Toruń;
Ustnie - do protokołu (formularza reklamacyjnego) sporządzanego przez Doradcę w Oddziale CUK Ubezpieczenia - następnie Doradca ma obowiązek przesłać jeszcze w tym samym dniu skan formularza na adres reklamacje@cuk.pl (wskazując datę wpływu reklamacji) oraz przekazać oryginał pisma do siedziby CUK Ubezpieczenia;
Telefonicznie - na numer Contact Center – wówczas Doradca odczytuje protokół reklamacyjny podczas rozmowy z Klientem i jeszcze w tym samym dniu przekazuje nagranie na adres reklamacje@cuk.pl;
W formie elektronicznej - przesyłając pismo lub wypełniony formularz reklamacyjny dostępny pod adresem https://cuk.pl/dokumenty-do-pobrania/formularz_reklamacyjny.pdf (UWAGA – reklamacja może trafić na różne adresy mailowe spółki – wówczas należy ją niezwłocznie przekazać na adres reklamacje@cuk.pl (wskazując datę jej wpływu);
Wypełniając reklamacyjny formularz kontaktowy dostępny na stronie: https://cuk.pl/formularz-reklamacyjny - wówczas reklamacja automatycznie trafia na adres reklamcje@cuk.pl
Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie? Zadaj je wypełniając formularz kontaktowy
Napisz maila na reklamacje@cuk.pl z informacją jakim kanałem składałeś reklamację (telefonicznie, mailowo, w placówce, przez formularz, listownie). Jeśli masz numer reklamacji (rozpoczyna się od R-XXX) także podaj go w mailu. Umożliwi to odszukanie Twojego zgłoszenia.
Jeśli wnosiłeś od odpowiedź drogą mailową zweryfikuj skrzynkę odbiorczą i SPAM. Jeśli wnosiłeś o odpowiedź na adres korespondencyjny – upewnij się, czy nie zostawiano awizo.
Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie? Zadaj je wypełniając formularz kontaktowy
Jeżeli otrzymali Państwo pismo z Ubezpieczeniowego Funduszu Gwarancyjnego o naliczeniu kary to oznacza, że Fundusz po weryfikacji historii ubezpieczeniowej danego pojazdu dopatrzył się luki w ubezpieczeniu. Według informacji, które Fundusz otrzymał od Towarzystw Ubezpieczeniowych pojazd nie miał ubezpieczenia przez co najmniej jeden dzień. W dokumencie powinno być dokładnie napisane za ile dni kara została nałożona i jakiego okresu dotyczy. Jeżeli ubezpieczenia zostało zawarte poprzez CUK Ubezpieczenia prosimy o kontakt z naszą infolinią, gdzie nasz Doradca zweryfikuje dla Państwa okres ubezpieczenia na danej polisie. Fundusz daje Państwu 30 dni na odniesienie się do decyzji, co za tym idzie mogą Państwo przedstawić dokumenty potwierdzające, że przerwy w ubezpieczeniu nie było. Czasem wystarczy tylko wysłać do nich skan polisy ubezpieczeniowej, czy też kopię umowy kupna sprzedaży, gdyby dany pojazd nie był już Państwa własnością. Jeżeli polisa jest zawarta prawidłowo można skontaktować się bezpośrednio z Towarzystwem Ubezpieczeniowym, który odpowiada za polisę.
Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie? Zadaj je wypełniając formularz kontaktowy
Nie znalazłeś swojej sprawy? Wypełnij formularz kontaktowy