Marketing w praktyce

Zapisz się na Marketing w praktyce! Podczas jednego dnia poznasz wszystkie narzędzia, które pomogą Ci rozwijać biznes, zarządzać bazami i zwiększać potencjał sprzedażowy. Poznasz też osoby, które na co dzień odpowiadają za poszczególne obszary marketingu w CUK Ubezpieczenia.  

Opowiemy, dlaczego zgody marketingowe są tak ważne, jak je zdobywać i w jaki sposób je wykorzystujemy. Na konkretnych przykładach pokażemy, jakie korzyści daje OmniCUK. Zrozumiesz, że Marketing Automation to obszar, który wyręczy Cię w wielu aktywnościach i pomoże skłonić klienta do zakupu. 

Dowiesz się, że wykorzystanie CUK Direct dla Agenta to gotowy przepis na sprzedaż wykorzystujący Twoje sieci cyfrowe. Przypomnimy również, jak działa PAYBACK dla Twojego biznesu.

Chętnie podzielimy się wiedzą, jak zbudować marketing lokalnie i wykorzystać narzędzia, takie jak Marketing Book. Wyjaśnimy też, że wizytówki Google to sposób na zarządzanie swoją widocznością online.

To będzie praktycznie oraz intensywne spotkanie. Stawiamy na przykłady, ćwiczenia oraz efektywną współpracę. Po prostu konkret! 

Spotykamy się w Hotelu Altus  (23.11.2023 r.)
Poznań ul. Święty Marcin 40 dojazd: Ratajczaka 31,
Sala Arsenał 1 piętro. 

Program:

  • 1
    10.00 - 10.15
    Sesja rozgrzewkowa – poznajmy się.
  • 2
    10.15 - 11.15
    Baza klientów i zgody marketingowe  -
    Wojciech Zegiel i Marcin Dyliński
  • 3
    11.15 - 11.30
    Marketing Automation w praktyce
    Wojciech Zegiel i Marcin Dyliński
  • 4
    11.30 - 13.00
    CUK Direct dla Agenta – co to jest? Dlaczego i jak efektywnie go używać?
    Monika Fusiara i Paula Rabel
  • 5
    13.00 - 13.30
    Lunch
  • 6
    13.30 - 15.15
    OmniCUK – po co to zrobiliśmy?
    Agata Kujawiak i Marcin Dyliński
  • 7
    15.15 - 16.15
    Makro2Mikro i Marketing Book w działaniach lokalnych
    Maciej Biesiadziński
  • 8
    16.15 - 16.30
    Wizytówki Google – dlaczego są ważne, jak tym zarządzamy? Wojciech Zegiel
  • 9
    16.30 - 16.45
    Ciekawostka: systemy, z których korzysta marketing, aby w POS był nowy klient i odpowiednie pozycjonowanie placówek.
    Marcin Dyliński
  • 10
    16.45 - 17.00
    Podsumowanie i zakończenie spotkania