2018-11-05

Ku multiagencji omnichannelowej

Multiagencja omnichannelowa łączy działanie sieci placówek w całej Polsce z dostępnością online. To skuteczne podejście do dystrybucji ubezpieczeń w świetle nowych przepisów.

Multiagencja omnichannelowa łączy działanie sieci placówek w całej Polsce z dostępnością online. To skuteczne podejście do dystrybucji ubezpieczeń w świetle nowych przepisów.

Zanim dojdzie do sprzedaży polisy, mamy najczęściej kilka interakcji z klientem. Ścieżka zakupowa nowego klienta często zaczyna się od kalkulacji na naszej stronie www, później oferta omawiana jest z naszym contact center, a ostatecznie zakup finalizowany jest w placówce u agenta. To jest nasz sposób na umożliwienie klientowi zaspokojenia potrzeby samodzielnego działalnia w kanałach direct, ale z zapewnieniem doradztwa, którego ubezpieczenia wymagają. Wszystko to robimy, budując od lat własną markę konsumencką CUK Ubezpieczenia oraz realizując naszą misję kreowania przyjaznego dla klienta świata ubezpieczeń - Jacek Byliński, prezes zarządu multiagencji CUK Ubezpieczenia

O tym jak realizujemy działania w różnych kanałach sprzedaży opowiada prezes zarządu multiagencji CUK Ubezpieczenia.