2022-11-16

Wiedza - klucz do sukcesu multiagenta CUK

CUK zapewnia swoim agentom wsparcie merytoryczne. Dowiedź się, na jaką pomoc możesz liczyć.

Wiedza - klucz do sukcesu multiagenta CUK

Bycie dobrym agentem ubezpieczeniowym to nie lada wyzwanie. Klient oczekuje wiedzy od doradcy, która pozwoli na dobór ubezpieczenia dostosowanego do jego potrzeb i oczekiwań. Wiedza w branży ubezpieczeń to podstawa. Multiagencja CUK Ubezpieczenia doskonale o tym wie i dba o ciągły rozwój swoich agentów, oferując im wsparcie i dostęp do wiedzy.

Skarbnica wiedzy CUKIPEDIA

Narzędzie stworzone zostało w celu ułatwienia codziennej pracy agentom CUK. Znajdują się tam nie tylko informacje dotyczące produktów ubezpieczeniowych, ich porównania w różnych kategoriach, ale także aktualności z branży ubezpieczeń przekazane przez 30 towarzystw ubezpieczeniowych, współpracujących z CUK Ubezpieczenia.

CUKIPEDIA działa jak wyszukiwarka – po wpisaniu pojedynczej frazy, pojawiają się artykuły ją zawierające. Obecnie to ponad 340 tekstów! Baza wiedzy jest na bieżąco uzupełniania. Agent po zalogowaniu się widzi od razu najnowsze artykuły oraz informacje o tym, które z nich zostały zaktualizowane.

Po otworzeniu danego artykułu wyświetlane są mu również teksty powiązane tematycznie. Narzędzie to posiada również bazę kontaktów potrzebnych w codziennej pracy oraz wzorów dokumentów. Dzięki CUKIPEDII doradca w łatwy sposób może zdobyć niezbędną wiedzę oraz być na bieżąco z aktualizacjami z branży. Przede wszystkim oszczędza też czas na poszukiwanie sprawdzonych informacji.

Poznaj szczegóły współpracy

Zostaw kontakt, oddzwonimy
od poniedziałku do piątku w przeciągu 48h.
Na adres e-mail będziemy wysyłać ciekawe materiały dotyczące branży i możliwej współpracy.

Klauzula informacyjna RODO

Ludzie od zadań specjalnych – Wsparcie Sprzedaży

Jeśli agent CUK Ubezpieczenia nie znalazł odpowiedzi na nurtujące go pytanie w CUKIPEDII, może zgłosić się do Wsparcia Sprzedaży. Pracownicy działu wiedzą absolutnie wszystko o systemach CUK, sprzedaży i produktach. Agenci mogą liczyć na wyjaśnienie problemu, odpowiedź na trudne pytania oraz przeprowadzenie krok po kroku do rozwiązania trudności technicznych.