Jak wynika z informacji opublikowanych w Gazecie Ubezpieczeniowej, rok 2023 był dla CUK Ubezpieczenia okresem dynamicznego rozwoju. Firma zrealizowała wszystkie cele strategiczne, w tym: wdrożenie narzędzi do sprzedaży internetowej dla agentów (CUK Direct dla Agenta), a także wzbogacenie oferty o polisy z własnej linii produktowej "Bezpieczni z CUK" (Bezpieczni w drodze, CUK Assistance, NNW szkolne, CUK dla Kredytobiorców).
Dzięki elastycznym formom współpracy, atrakcyjnej ofercie, a także posiadanej technologii, CUK udało się utrzymać mocną pozycję na rynku i przyciągnąć nowych partnerów.
– Jesteśmy dumni z osiągnięć w mijającym roku. Wprowadzone usprawnienia nie tylko poprawiły wyniki sprzedażowe, lecz również zwiększyły efektywność obsługową naszych doradców. Nowi agenci podkreślają otwartość oraz dowolność w formie współpracy. Nasz zespół agentów systematycznie się powiększa, w ubiegłym roku dołączało średnio kilkunastu agentów tygodniowo i dziś ten zespół tworzy ponad 3000 osób.
Powiększamy też liczbę brandowanych Placówek oraz Punktów Partnerskich, których otwieraliśmy przynajmniej cztery w miesiącu. Planując nowe działania, skrupulatnie analizujemy zmiany na rynku. Naszym celem jest utrzymanie dotychczasowego wzrostu, wdrażanie nowoczesnych rozwiązań technologicznych oraz dbałość o najwyższe standardy jakościowe w obszarze współpracy z partnerami oraz klientami – mówi Jacek Byliński, prezes CUK Ubezpieczenia.
Jak kupują klienci w 2023 r.?
Zdaniem ekspertów CUK, nastąpił wyraźny wzrost w obszarze zakupów cyfrowych i wielokanałowych. Nie znaczy to, że brakuje klientów preferujących bezpośrednią relację z agentem.
– Wdrożone przez nas systemy OmniCUK oraz CUK Direct dla Agenta dają agentom ogromną przewagę na rynku. To narzędzia, które powodują, że klienci kupują online lub offline, a agent otrzymuje prowizje, bez względu na sposób zakupu. Widzimy też duże zapotrzebowanie na indywidualne produkty, które są atutem w sprzedaży. Z tego powodu stawiamy na równowagę między technologią oraz całościowym rozwojem naszych agentów.
Rok 2024 będzie czasem dalszego rozwoju kanałów cyfrowych oraz automatyzacji, które mają wspierać naszych agentów w ich pracy. Stawiamy też na profesjonalizację agentów oraz na indywidualizację w obszarze produktowym – dodaje Tomasz Poradzewski, dyrektor Sieci Sprzedaży w CUK Ubezpieczenia.
Wyzwania na 2024 r.
Tak jak w 2023 r. również w przyszłym roku CUK zamierza położyć nacisk na wzmocnienie działań konsolidacyjnych. Ponadto firma dostrzega zmiany pokoleniowe wśród klientów oraz wpływ sztucznej inteligencji na branżę ubezpieczeniową.
– Zauważamy zmiany w zachowaniach klientów oraz potrzeby zakupowe, dostosowując przekaz do konkretnych grup odbiorców. Rok 2024 będzie czasem intensywnej pracy i zaangażowania w utrzymanie silnej pozycji na rynku oraz pozyskanie nowych klientów. To wymaga dalszego wsparcia naszych agentów w budowaniu marketingu lokalnego oraz silnej pozycji w swoim regionie.
Na pewno położymy duży nacisk na eksponowanie CUK jako partnera otwartego na współpracę z każdym agentem. Wychodzimy z założenia, że agent powinien być tam, gdzie klienci, czyli również online, wykorzystując w pełni wielokanałowe środowisko CUK – podkreśla Marcin Dyliński, dyrektor Departamentu Marketingu i E-Commerce w CUK Ubezpieczenia.
Współpracuj z CUK
Wypełniając formularz współpracy dołączysz do firmy o ugruntowanej pozycji na rynku. Nie czekaj i przyłącz się do CUK!
Poznaj szczegóły współpracy
Zostaw kontakt, oddzwonimy
od poniedziałku do piątku w przeciągu 48h.
Na adres e-mail będziemy wysyłać ciekawe materiały dotyczące branży i możliwej współpracy.