2023-06-13

Wystartowaliśmy z nową kampanią. Nasi klienci zobaczą Przyszłość bez czarnych scenariuszy.

Ruszyliśmy z nową kampanią reklamową budującą świadomość ubezpieczeniową Polaków. Obejrzyj serial z SuperCUK i dowiedz się więcej!

Wystartowaliśmy z nową kampanią. Nasi klienci zobaczą Przyszłość bez czarnych scenariuszy.

Rozpoczęliśmy nową kampanię reklamową, której hasłem przewodnim jest Przyszłość bez czarnych scenariuszy. Zdecydowaliśmy się dłuższą formę i wartościowe treści, które przedstawimy w serialu CUK: moc przewidywania. To pierwsze tego typu rozwiązanie w branży ubezpieczeniowej, które ma na celu zwiększenie świadomości ubezpieczeniowej Polaków oraz wzmocnienie komunikacji naszej marki.

Przygotowania poprzedziły badania i analizy, które utwierdziły nas w przekonaniu, że popularność seriali wśród Polaków rośnie, szczególnie wśród osób z grupy docelowej. Rdzeniem kampanii jest serial dostępny na YouTube, ale realizacja będzie też wspierana aktywnościami online i offline. Między innymi w social mediach, poprzez influencerów i dedykowane materiały drukowane, co pozwoli na zwiększenie zasięgu i zaangażowania odbiorców.

Chcemy i lubimy zaskakiwać odbiorców oraz branżę. W tym roku postawiliśmy na koncept kreatywny, jakim jest serial, który do tej pory w branży ubezpieczeniowej jeszcze nie był wykorzystywany. Jesteśmy przekonani, że to innowacyjne podejście pozwoli nam skutecznie dotrzeć do naszej grupy docelowej i budować długotrwałe relacje z klientami - mówi Paula Rabel, Kierownik Komunikacji i PR w CUK Ubezpieczenia.

Poznaj szczegóły współpracy

Zostaw kontakt, oddzwonimy
od poniedziałku do piątku w przeciągu 48h.
Na adres e-mail będziemy wysyłać ciekawe materiały dotyczące branży i możliwej współpracy.

Klauzula informacyjna RODO

Serial składa się z dziesięciu pięciominutowych odcinków, które będą emitowane w każdym miesiącu. Luźna i angażująca forma scenariusza jest celowym zabiegiem realizatorów, aby pokazać ciekawy oraz przyjazny świat ubezpieczeń. Przygotowana fabuła opowiada bliskie każdemu z nas historie przez pryzmat codziennych wyzwań i trosk. Mieszkańcy jednej z kamienic mogą liczyć na pomoc wyjątkowej sąsiadki, doradczyni ubezpieczeniowej, która po godzinach staje się SuperCUK. Jej możliwości przeciwdziałają poczynaniom Łotra, który uosabia pechowe sytuacje, w konsekwencji których bohaterowie przekonują się, jak ważne jest posiadanie ubezpieczenia.

Jesteśmy przekonani, że ta kampania przyciągnie uwagę i zainteresowanie naszych obecnych
oraz przyszłych klientów. Chcemy dotrzeć do jak największej liczby osób, a nasi odbiorcy poszukują rozrywki i pomocnych treści. Najnowsze trendy sygnalizują również, że YouTube stał się współczesną telewizją, ale oprócz emisji na tej platformie, zaplanowaliśmy też kampanię wykorzystującą Facebook, Instagram czy Tik Tok, na którym zadebiutujemy - powiedział Marcin Dyliński, Dyrektor Departamentu Marketingu i E-commerce w CUK Ubezpieczenia.

Wierzymy, że innowacyjna kampania reklamowa oparta na serialu będzie skutecznym narzędziem w budowaniu więzi z klientami, zbuduje świadomość wartości marki i w efekcie przełoży się na wzrost zainteresowania doradztwem ubezpieczeniowym w CUK. Wszyscy zainteresowani będą mieli okazję śledzić losy bohaterów i przekonać się, jak SuperCUK chroni mieszkańców przed różnymi niebezpieczeństwami.

Postawiliśmy na historie, które mogą dotyczyć każdego nas. Zalanie, kradzież, uszkodzenie ciała lub mienia. Z miejscem akcji oraz opowiedzianymi w serialu historiami mogą się utożsamiać odbiorcy z różnych pokoleń. Nie udajemy jednak, że nasza kampania nie jest reklamą i na końcu każdego odcinka doradzamy widzom, jakie ubezpieczenie jest przydatne, żeby ochronić się przed skutkami sytuacji, od których w serialu chroni bohaterów SuperCUK. – dodaje Paula Rabel, Kierownik Komunikacji i PR w CUK Ubezpieczenia.

Za koncepcję kreatywną i realizację kampanii odpowiada agencja Louder&Higher we współpracy z wewnętrznym zespołem marketingu CUK Ubezpieczenia, serial wyprodukował Filmoon, działania performance prowadzone są przez agencję Bluerank Kampania potrwa od czerwca 2023 do lutego 2024 roku i będzie widoczna przede wszystkim w przestrzeni online, jak również we wszystkich materiałach kierowanych do klientów. Patronat medialny nad serialem objęła Gazeta Ubezpieczeniowa.

Link do pierwszego odcinka: https://youtu.be/Ab8gv_Rm0tk