Aplikacja CUK Ubezpieczenia to kluczowy element sprzedażowego ekosystemu firmy, który od 2018 r. jest nieustannie rozwijany. Aktualnie już, co 8 klient multiagencji (ponad 111 tysięcy użytkowników) korzysta z niej do zakupu lub wznawiania polis. Dostęp do polis na urządzeniach mobilnych ułatwia zarządzania ubezpieczeniami, daje wgląd do aktualnych promocji oraz umożliwia szybkie wezwania pomocy czy sprawdzenie OC sprawcy wypadku.
Jak aplikacja CUK wspiera agentów?
Apka jest także ważnym wsparciem dla agentów. Ułatwia zakupy i wznowienia, a będąc integralną częścią systemu OmniCUK agenci otrzymują prowizję ze sprzedanych i wznowionych polis w tym kanale. Jednym z bloków jest też wizytówka agenta, dzięki czemu klient w każdej chwili nawiąże bezpośredni kontakt.
– Aplikacja mobilna to ważny kanał sprzedaży zdalnej w CUK, ale także sposób na utrzymanie relacji z klientami. Dzięki niej agenci zyskali kolejne źródło przychodów, a klienci mają wygodny dostęp do wszystkich usług w jednym miejscu. - Marcin Dyliński, członek zarządu i dyrektor departamentu Marketingu i E-Commerce w CUK Ubezpieczenia
Skuteczność aplikacji CUK potwierdzona danymi
Według najnowszych danych użytkownicy generują w aplikacji ponad 8 000 kalkulacji miesięcznie, a w ofercie dostępne są wszystkie kluczowe rodzaje ryzyka – od OC i AC, przez ubezpieczenia nieruchomości i turystyczne, po polisy NNW szkolne czy rowerowe. Co ważne, aplikacja pozwala na zakup nowych polis, informuje o kończącym się terminie jednocześnie umożliwiając wygodne wznawianie czy wezwanie pomocy assistance. To również bezpośredni kanał komunikacji marketingowej, z którego klienci dowiadują się o zniżkach czy nowych produktach.
Statystyki potwierdzają, że to rozwiązanie działa. Aplikacja jest źródłem wysokiej jakości leadów – ponad 50% z nich kończy się sprzedażą polisy, co oznacza, że co drugi klient, który zainteresuje się ofertą w aplikacji, dokonuje zakupu. Całkowita baza użytkowników wzrosła od czerwca 2024 o 40% i aktualnie to ponad 111 000 klientów. Oznacza to, że przez ostatni rok miesięcznie apkę pobierało ponad 2 500 osób.
– Z aplikacji korzysta już ponad 100 tysięcy klientów. Potencjał do dalszego wzrostu jest ogromny – zachęcamy agentów, aby aktywnie polecali to narzędzie swoim klientom. To wsparcie w sprzedaży i bezpośredni kanał komunikacji – dodaje Marcin Dyliński.
Aplikacja oferuje szeroki wachlarz funkcji: od przechowywania wszystkich polis w jednym miejscu, przez kalkulatory ofert 40 towarzystw ubezpieczeniowych, po natychmiastowe wezwanie assistance czy sprawdzenie ważności OC sprawcy kolizji. Dodatkowo klienci mogą korzystać z powiadomień push – otrzymują przypomnienia o kończących się polisach oraz informacje o promocjach i zniżkach. Wyniki pokazują, że aplikacja jest kluczowym narzędziem w nowoczesnej sprzedaży ubezpieczeń, a jej rozwój będzie nadal wyznaczał kierunek digitalizacji rynku.
Poznaj szczegóły współpracy
Zostaw kontakt, oddzwonimy
od poniedziałku do piątku w przeciągu 48h.
Na adres e-mail będziemy wysyłać ciekawe materiały dotyczące branży i możliwej współpracy.