2023-06-19

Nowy wymiar sprzedaży ubezpieczeń – CUK Direct dla Agenta

Wykorzystaj moc CUK Direct i zwiększ swoją sprzedaż ubezpieczeń.

Nowy wymiar sprzedaży ubezpieczeń – CUK Direct dla Agenta

Dostosowując się do dynamicznych zmian na rynku, zauważyliśmy rosnące znaczenie zdalnej obsługi i finalizacji transakcji online. Chcemy, aby agenci CUK byli liderami, konkurującymi w przestrzeni cyfrowej i tworzących tam nowe rynki. Dlatego przygotowaliśmy innowacyjne rozwiązanie, którym jest: CUK Direct dla Agenta: 

Co zyskują agenci? 

  • Dedykowaną stronę internetową, na której znajdą się indywidualne linki do podstawowych produktów ubezpieczeniowych CUK oraz kluczowe dane kontaktowe. Oferujemy również dostęp do funkcji linków indywidualnych dla każdego ryzyka.
  • Zdalne zamknięcie transakcji dzięki funkcji "Wyślij na email". Agent może przesłać klientowi przygotowaną ofertę komunikacyjną z systemu WebCUK bez konieczności tworzenia dedykowanej wiadomości. Cały proces odbywa się w WebCUK. Klient może w dogodnym momencie wrócić do kalkulacji komunikacyjnej, dokonać wyboru spośród wielu dostępnych ofert wielu Towarzystw i zakupić polisę online lub z pomocą agenta. To wygodne rozwiązanie zarówno przy obsłudze telefonicznej, jak i w przypadku, gdy klient potrzebuje więcej czasu na podjęcie decyzji. Każda polisa zakupiona z przesłanej oferty zostanie przypisana w 100% do agenta, który ją przygotował.
  • Funkcjonalność "Kończy klient" to narzędzie podobne do opcji "Wyślij na email", ale tym razem oferta jest przekazywana bezpośrednio z WebCUK do klienta na wskazany przez niego adres email. Oferta jest już precyzyjnie przygotowana przez agenta i dotyczy jednego wybranego przez klienta zakresu ubezpieczenia w konkretnym Towarzystwie. Klient może samodzielnie dokończyć zakup w zaledwie 3 krokach. Linki z polisami "Kończy klient" są aktywne przez 48 godzin od wysłania oferty i od niedawna pozwalają na zawarcie polisy także "od dziś". Każda polisa zakupiona dzięki "Kończy klient" zostaje przypisana w 100% do doradcy, który przygotował ofertę.
  • Jeśli klient zdecyduje się na zakup polisy przez aplikację lub Strefę Klienta, Opiekun Klienta przypisany do tych narzędzi otrzyma informacje o transakcji i 100% wynagrodzenia za sprzedaż.
  • Automatyczne wznowienia pozwalają klientom łatwo odnowić polisy online. Aktualnie oferujemy automatyczne wznowienia dla polis OC komunikacyjnego, ubezpieczeń rowerowych i NNW Szkolnego w tym samym Towarzystwie. Prowizje z tych transakcji są przypisywane pośrednikom, którzy zawarli pierwotną polisę zgodnie z zasadami OmniCUK.

Wszystkie opisane narzędzia mają na celu wspieranie pracy agentów i zwiększanie efektywności sprzedażowej poprzez elastyczne formy sprzedaży polis. Dzięki naszym rozwiązaniom agenci mogą obsłużyć większe bazy klientów, zwiększyć zadowolenie klientów i budować wizerunek nowoczesnego agenta. 

Mamy świadomość, że każda przestrzeń online to potencjał sprzedażowy, który działa nawet po godzinach pracy. Klienci, którzy dokonują zakupów za pośrednictwem CUK Direct dla Agenta, są dodawani do sieci zgodnie z zasadami OmniCUK. 

Twórzmy razem przyjazny świat ubezpieczeń, wykraczając poza rynkowe standardy. Postaw na CUK!