2025-12-05

Dialog fundamentem biznesowego wzrostu – podsumowanie spotkań CUK Ubezpieczenia z partnerami

Podsumowanie cyklu spotkań „Zarząd w Drodze”. Kluczowe wnioski, kierunki rozwoju i rola dialogu z Partnerami w budowaniu silnej sieci sprzedaży.

Dialog fundamentem biznesowego wzrostu – podsumowanie spotkań CUK Ubezpieczenia z partnerami

Przedstawiciele Zarządu multiagencji CUK Ubezpieczenia zakończyli coroczny cykl spotkań „Zarząd w Drodze”. Wydarzenia odbyły się w Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Warszawie oraz Gdańsku. Na zaproszenie odpowiedziało ponad 300 Partnerów. Prezentacje i dyskusje dostarczyły wielu praktycznych wniosków, które znajdą odzwierciedlenie w działaniach strategicznych organizacji.

Spotkania stworzyły przestrzeń do prezentacji wyników rynkowych, wymiany doświadczeń oraz omówienia sposobów zwiększania efektywności operacyjnej i jakości obsługi. Dyskusje skupiły się m.in. na pełnym wykorzystaniu potencjału portfela klientów, przewagach wynikających z oferty produktowej oraz roli nowoczesnych narzędzi technologicznych i działań marketingowych w usprawnianiu procesów sprzedażowych i obsługowych.

Dziękuję wszystkim Partnerom, którzy wzięli udział w spotkaniach. Frekwencja i zaangażowanie potwierdzają, jaką siłą jest wspólny potencjał, uwalniany podczas takich wydarzeń. Lokalna perspektywa wpleciona w centralną wizję rozwoju firmy wnosi realną wartość do podejmowanych decyzji. Cieszę się, że otwartość towarzysząca każdemu spotkaniu pozwala stanąć twarzą w twarz z wyzwaniami i wspólnie wypracowywać najkorzystniejsze rozwiązania – mówi Jacek Byliński, Prezes Zarządu CUK Ubezpieczenia.

Omawiane zagadnienia obejmowały analizę wyników na tle rynku, identyfikację możliwości wzrostu, wpływ technologii na automatyzację procesów oraz prezentację nowych funkcjonalności WebCUK wspierających komunikację z klientem. Poruszono również zagadnienia działań marketingowych oraz znaczenie mikroprocesów obsługowych, które przekładają się na wymierny wzrost sprzedaży.

Istotną częścią spotkań było forum wymiany doświadczeń. Uczestnicy przedstawili liczne propozycje dotyczące rozwoju produktów, procesów operacyjnych oraz obszaru wsparcia sprzedaży. Zgłoszone pomysły stanowią wartościowy wkład w planowanie działań strategicznych, a część z nich zostanie skierowana do realizacji.

– Cykl „Zarząd w Drodze” potwierdził, że organizacja rozwija się dynamicznie i pozostaje w bezpośrednim kontakcie z partnerami. Stały dialog umożliwia identyfikację potrzeb oraz wspólne tworzenie rozwiązań odpowiadających oczekiwaniom partnerów i klientów – dodaje Jacek Byliński.

Omawiane zagadnienia obejmowały analizę wyników na tle rynku, identyfikację możliwości wzrostu, wpływ technologii na automatyzację procesów oraz prezentację nowych funkcjonalności WebCUK wspierających komunikację z klientem. Poruszono również zagadnienia działań marketingowych oraz znaczenie mikroprocesów obsługowych, które przekładają się na wymierny wzrost sprzedaży.

Istotną częścią spotkań było forum wymiany doświadczeń. Uczestnicy przedstawili liczne propozycje dotyczące rozwoju produktów, procesów operacyjnych oraz obszaru wsparcia sprzedaży. Zgłoszone pomysły stanowią wartościowy wkład w planowanie działań strategicznych, a część z nich zostanie skierowana do realizacji.