2024-03-14

Analityka w pracy agenta ubezpieczeniowego

Dowiedz się, dlaczego analiza danych jest ważnym elementem pracy agenta ubezpieczeniowego.

Analityka w pracy agenta ubezpieczeniowego

Mówiąc najprościej, analityka to poszukiwanie pewnego wzorca w zgromadzonych danych. W kontekście pracy agenta ubezpieczeniowego jej celem jest m.in. zaobserwowanie, jakie działania przynoszą pożądany skutek sprzedażowy, a jakie nie. Dowiedz się więcej na temat wykorzystywania danych analitycznych w pracy agentów i partnerów CUK Ubezpieczenia.

Narzędzia analityczne w pracy Agenta CUK

Wszyscy partnerzy CUK mają do dyspozycji program do analizy danych i tworzenia raportów PowerBI. Dzięki nim mają możliwość prognozowania sprzedaży czy monitorowania ścieżek zakupów i obszarów produktowych. Ważne w pracy Agenta CUK są nie tylko bieżące dane, ale także te historyczne, z poprzednich sezonów. Dzięki temu możliwe jest wyciąganie wniosków, które ułatwią pracę w przyszłości. Wszystkim agentom i partnerom CUK zapewniamy wsparcie, prowadząc kursy na temat obsługi programu do analityki i podejmowania decyzji biznesowych. Agenci czy menedżerowie na każdym etapie mogą też zgłosić się do naszego Zespołu zajmującego się szkoleniem w tym zakresie.

Monitoring sprzedaży w internecie

W CUK stawiamy na sprzedaż wielokanałową w sieci. Wiemy, że tylko synergia w wielu kanałach pozwoli osiągnąć sukces, dlatego dzielimy się danymi, pokazującymi pełen obraz aktywności klientów CUK online. Do monitoringu sprzedaży online podchodzimy całościowo i skupiamy się nie tylko na analizie danych z wizytówek Google konkretnych placówek, ale i social mediów oraz, przede wszystkim, kalkulatorów dostępnych na CUK.pl.

System omnichannel w CUK

Pamiętaj, że w naszej multiagencji stawiamy duży nacisk na funkcjonowanie projektu OmniCUK, którego głównym celem jest zintegrowanie zakupów online i offline. Dla agentów i partnerów współpracujących z CUK oznaczać to będzie m.in. prowizję nawet wtedy, gdy klient zdecyduje się na finalizację procesu sprzedażowego przez internet, Contact Center, w placówce czy aplikacji. Prowizje będą również przyznawane przy wznowieniach. Łączymy więc skutecznie analitykę lokalnych placówek z analityką narzędzi przeznaczonych do sprzedaży polis przez internet. Tylko w ten sposób możemy uzyskać pełen obraz, który pomaga w planowaniu sprzedaży i kontroli różnych obszarów produktowych. 

Chcesz wiedzieć więcej na temat tego, jakie strategie analityczne wykorzystujemy w CUK. Zgłoś się do naszych Specjalistów.

Poznaj szczegóły współpracy

Zostaw kontakt, oddzwonimy
od poniedziałku do piątku w przeciągu 48h.
Na adres e-mail będziemy wysyłać ciekawe materiały dotyczące branży i możliwej współpracy.

Klauzula informacyjna RODO