W momencie zmiany numeru rejestracyjnego prosimy o przesłanie zgłoszenia o wykonanie aneksu na adres kontakt@cuk.pl. W treści maila prosimy o wpisanie numeru polisy, którego dotyczy zgłoszenie, danych, które należy poprawić - podając prawidłowe wartości. Zgłoszenia dotyczące aneksu zostanie przekierowane do naszego zespołu obsługi posprzedażowej, który niezwłocznie zajmie się wnioskiem, maksymalnie otrzymają Państwo odpowiedź w ciągu 7 dni roboczych.
Niektóre z Towarzystw wymagają skanu lub zdjęcia dowodu rejestracyjnego – jeśli tak będzie skontaktujemy się z Państwem i poprosimy o dodatkowego dokumenty. Zgłoszenia dotyczące aneksu zostanie przekierowane do naszego zespołu obsługi posprzedażowej, które niezwłocznie zajmie się wnioskiem, maksymalnie otrzymają Państwo odpowiedź w ciągu 7 dni roboczych.
Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie? Zadaj je wypełniając formularz kontaktowy
W momencie zmiany numeru rejestracyjnego prosimy o przesłanie zgłoszenia o wykonanie aneksu na adres kontakt@cuk.pl. W treści maila prosimy o wpisanie numeru polisy, którego dotyczy zgłoszenie, danych, które należy poprawić - podając prawidłowe wartości. Zgłoszenia dotyczące aneksu zostanie przekierowane do naszego zespołu obsługi posprzedażowej, który niezwłocznie zajmie się wnioskiem, maksymalnie otrzymają Państwo odpowiedź w ciągu 7 dni roboczych.
Niektóre z Towarzystw wymagają dodatkowych dokumentów potwierdzających nowe dane. Jeśli tak będzie skontaktujemy się z Państwem i poprosimy o dodatkowego dokumenty. Zgłoszenia dotyczące aneksu zostanie przekierowane do naszego zespołu obsługi posprzedażowej, które niezwłocznie zajmie się wnioskiem, maksymalnie otrzymają Państwo odpowiedź w ciągu 7 dni roboczych.
Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie? Zadaj je wypełniając formularz kontaktowy
W momencie błędu na polisie w postaci literówki w imieniu, nazwisku czy też nazwy ulicy miejscowości prosimy o przesłanie zgłoszenia o wykonanie aneksu na adres kontakt@cuk.pl. W treści maila prosimy o wpisanie numeru polisy, którego dotyczy zgłoszenie, danych, które należy poprawić - podając prawidłowe wartości. Zgłoszenia dotyczące aneksu zostanie przekierowane do naszego zespołu obsługi posprzedażowej, który niezwłocznie zajmie się wnioskiem, maksymalnie otrzymają Państwo odpowiedź w ciągu 7 dni roboczych.
W momencie błędu na polisie w postaci błędnego numeru rejestracyjnego lub błędnego numeru VIN prosimy o przesłanie zgłoszenia o wykonanie aneksu na adres kontakt@cuk.pl. W treści maila prosimy o wpisanie numeru polisy, którego dotyczy zgłoszenia, dane które należy poprawić. Niektóre z Towarzystw wymagają skanu lub zdjęcia dowodu rejestracyjnego – jeśli tak będzie skontaktujemy się z Państwem i poprosimy o dodatkowego dokumenty. Zgłoszenia dotyczące aneksu zostanie przekierowane do naszego zespołu obsługi posprzedażowej, które niezwłocznie zajmie się wnioskiem, maksymalnie otrzymają Państwo odpowiedź w ciągu 7 dni roboczych.
Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie? Zadaj je wypełniając formularz kontaktowy
W momencie, kiedy na polisie znajduje się błędny okres ochrony należy niezwłocznie skontaktować się z naszym doradcą. Start polisy jest bardzo ważny, część towarzystw nie pozwala na zmianę okresu ochrony, więc zauważony błąd trzeba niezwłocznie zgłosić, abyśmy mogli spróbować wynegocjować z towarzystwem naniesienie zmiany lub wystawienie drugiej poprawnej polisy wraz z anulacją błędnie zawartej polisy. Lista naszych placówek stacjonarnych znajduje się na naszej stronie internetowej www.cuk.pl w zakładce placówki. Na liście znajdują się dane kontaktowe, godzina otwarcia oraz adres placówki, pod który należy się udać. W przypadku naszej infolinii i polis wystawianych na naszej stronie zapraszamy do kontaktu z naszą infolinią - jest czynna od poniedziałku do piątku od godziny 8:00 do godziny 20:00. W weekendy pracuje od dziesiątej do godziny 18:00.
Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie? Zadaj je wypełniając formularz kontaktowy
Nie znalazłeś swojej sprawy? Wypełnij formularz kontaktowy