Zmiana danych na polisie

Najczęściej zadawane pytania

W momencie zmiany numeru rejestracyjnego prosimy o przesłanie zgłoszenia o wykonanie aneksu na adres kontakt@cuk.pl. W treści maila prosimy o wpisanie numeru polisy, którego dotyczy zgłoszenie, danych, które należy poprawić - podając prawidłowe wartości. Zgłoszenia dotyczące aneksu zostanie przekierowane do naszego zespołu obsługi posprzedażowej, który niezwłocznie zajmie się wnioskiem, maksymalnie otrzymają Państwo odpowiedź w ciągu 7 dni roboczych.

Niektóre z Towarzystw wymagają skanu lub zdjęcia dowodu rejestracyjnego – jeśli tak będzie skontaktujemy się z Państwem i poprosimy o dodatkowego dokumenty. Zgłoszenia dotyczące aneksu zostanie przekierowane do naszego zespołu obsługi posprzedażowej, które niezwłocznie zajmie się wnioskiem, maksymalnie otrzymają Państwo odpowiedź w ciągu 7 dni roboczych.

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie? Zadaj je wypełniając formularz kontaktowy

W momencie zmiany numeru rejestracyjnego prosimy o przesłanie zgłoszenia o wykonanie aneksu na adres kontakt@cuk.pl. W treści maila prosimy o wpisanie numeru polisy, którego dotyczy zgłoszenie, danych, które należy poprawić - podając prawidłowe wartości. Zgłoszenia dotyczące aneksu zostanie przekierowane do naszego zespołu obsługi posprzedażowej, który niezwłocznie zajmie się wnioskiem, maksymalnie otrzymają Państwo odpowiedź w ciągu 7 dni roboczych.

Niektóre z Towarzystw wymagają dodatkowych dokumentów potwierdzających nowe dane. Jeśli tak będzie skontaktujemy się z Państwem i poprosimy o dodatkowego dokumenty. Zgłoszenia dotyczące aneksu zostanie przekierowane do naszego zespołu obsługi posprzedażowej, które niezwłocznie zajmie się wnioskiem, maksymalnie otrzymają Państwo odpowiedź w ciągu 7 dni roboczych.

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie? Zadaj je wypełniając formularz kontaktowy

W momencie błędu na polisie w postaci literówki w imieniu, nazwisku czy też nazwy ulicy miejscowości prosimy o przesłanie zgłoszenia o wykonanie aneksu na adres kontakt@cuk.pl. W treści maila prosimy o wpisanie numeru polisy, którego dotyczy zgłoszenie, danych, które należy poprawić - podając prawidłowe wartości. Zgłoszenia dotyczące aneksu zostanie przekierowane do naszego zespołu obsługi posprzedażowej, który niezwłocznie zajmie się wnioskiem, maksymalnie otrzymają Państwo odpowiedź w ciągu 7 dni roboczych.

W momencie błędu na polisie w postaci błędnego numeru rejestracyjnego lub błędnego numeru VIN prosimy o przesłanie zgłoszenia o wykonanie aneksu na adres kontakt@cuk.pl. W treści maila prosimy o wpisanie numeru polisy, którego dotyczy zgłoszenia, dane które należy poprawić. Niektóre z Towarzystw wymagają skanu lub zdjęcia dowodu rejestracyjnego – jeśli tak będzie skontaktujemy się z Państwem i poprosimy o dodatkowego dokumenty. Zgłoszenia dotyczące aneksu zostanie przekierowane do naszego zespołu obsługi posprzedażowej, które niezwłocznie zajmie się wnioskiem, maksymalnie otrzymają Państwo odpowiedź w ciągu 7 dni roboczych.

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie? Zadaj je wypełniając formularz kontaktowy

W momencie, kiedy na polisie znajduje się błędny okres ochrony należy niezwłocznie skontaktować się z naszym doradcą. Start polisy jest bardzo ważny, część towarzystw nie pozwala na zmianę okresu ochrony, więc zauważony błąd trzeba niezwłocznie zgłosić, abyśmy mogli spróbować wynegocjować z towarzystwem naniesienie zmiany lub wystawienie drugiej poprawnej polisy wraz z anulacją błędnie zawartej polisy. Lista naszych placówek stacjonarnych znajduje się na naszej stronie internetowej www.cuk.pl w zakładce placówki. Na liście znajdują się dane kontaktowe, godzina otwarcia oraz adres placówki, pod który należy się udać. W przypadku naszej infolinii i polis wystawianych na naszej stronie zapraszamy do kontaktu z naszą infolinią - jest czynna od poniedziałku do piątku od godziny 8:00 do godziny 20:00. W weekendy pracuje od dziesiątej do godziny 18:00.

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie? Zadaj je wypełniając formularz kontaktowy

Nie znalazłeś swojej sprawy? Wypełnij formularz kontaktowy

Wypełnij formularz
Odpowiemy najszybciej jak to możliwe
Przejdź do formularza
Zaloguj się do Strefy Klienta
Załatw swoje sprawy na
strefaklienta.cuk.pl
Połącz z Video Doradcą
Skorzystaj z bezpłatnej porady online
Umów spotkanie
Znajdź placówkę
Wyszukaj oddział CUK najbliżej siebie

Kup ubezpieczenie online

Skontaktuj się z nami

Dzwoniąc na naszą infolinię
22 27 00 337

Skontaktuj się

Odwiedzając jedną z naszych
placówek w Polsce

Znajdź placówkę

Bezpośrednio z poziomu
aplikacji CUK Ubezpieczenia

Pobierz aplikacje