Jeżeli polisa została zawarta na odległość, czyli poprzez aplikację internetową czy też rozmowę telefoniczną można od polisy odstąpić. Wynika to artykułu 40 z Ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta. Dokument odstąpienia należy złożyć na piśmie z odręcznym podpisem i przekazać go do Towarzystwa Ubezpieczeniowego. Na złożenie odstąpienia osoba fizyczna ma 30 dni od dnia zawarcia polisy. Data przyjęcia takiego dokumentu liczy się zgodnie z datą wysłania maila czy z datą stempla pocztowego, jeśli odstąpienie zostało wysłane pocztą polską. Jeżeli polisa była zawierana za pośrednictwem CUK Ubezpieczenia prosimy o przesłanie odstąpienia na adres kontakt@cuk.pl. CUK pomoże w dostarczeniu dokumentu do odpowiedniego Towarzystwa Ubezpieczeniowego. Więcej informacji znajduje się w naszym Regulaminie pod adresem: https://cuk.pl/regulamin/aktualny.pdf.
Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie? Zadaj je wypełniając formularz kontaktowy
Podczas wystawiania polisy przez Internet system oczekuje, że składka za polisę zostanie od razu opłacona. W momencie, jeśli wycofali się Państwo z zakupu polisy zanim opłacona została składka to taki mail jest tylko potwierdzeniem, że do transakcji nie doszło i nie została wystawiona polisa. Jeśli opłacili Państwo składkę i pieniądze zeszły z Państwa konta prosimy o oczekiwanie na kontakt ze strony naszego specjalisty do spraw polisy internetowych, który przeprowadzi Państwa przez proces wyjaśnienia problemu z polisą.
W momencie, kiedy polisa jest wystawiona otrzymują Państwo maila z potwierdzeniem wystawienia takiej polisy oraz dokumentami do pobrania.
Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie? Zadaj je wypełniając formularz kontaktowy
W takim przypadku prosimy najpierw o zweryfikowanie czy wiadomość nie trafiła do folderu spam.
Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie? Zadaj je wypełniając formularz kontaktowy
Nie znalazłeś swojej sprawy? Wypełnij formularz kontaktowy