Płatności

Najczęściej zadawane pytania

Numer konta, na który należy dokonać opłaty składki za polisę znajduje się na dokumencie polisowym w sekcji sposób płatności. Polisę otrzymali Państwo na adres mailowy z możliwością pobrania jej na swoje urządzenia. Jeżeli w tym momencie nie są Państwo w stanie otworzyć dokumentów zapraszamy do skorzystania z naszej aplikacji mobilnej CUK Ubezpieczenia. 

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie? Zadaj je wypełniając formularz kontaktowy

W momencie, kiedy zrezygnowali Państwo z ubezpieczenia lub sprzedali przedmiot ubezpieczenia i chcą odzyskać pieniądze za niewykorzystany okres ubezpieczenia należy złożyć pisemny wniosek o zwrot środków wraz z podaniem numeru konta do zwrotu. Towarzystwo Ubezpieczeniowe ma 30 dni od otrzymania wniosku o zwrot składki na dokonanie przelewu. Najczęściej Towarzystwa starają się zamknąć takie zgłoszenie w ciągu 14 dni. Jeżeli nie złożyli Państwo wniosku na piśmie prosimy o niezwłoczne uzupełnienie takiego dokumentu, gdyż Towarzystwa zlecają zwrot tylko na podstawie odpowiedniego oświadczenia. Jeżeli dokument został już złożony prosimy o zweryfikowanie czy minął już termin na realizację zgłoszenia. 

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie? Zadaj je wypełniając formularz kontaktowy

Numer konta podany na polisie należy do Towarzystwa Ubezpieczeniowego, co za tym idzie, my - jako pośrednik - nie mamy bezpośredniego dostępu do wpłat na takie konto. Takich informacji udziela bezpośrednio Towarzystwo Ubezpieczeniowe. Zachęcamy do opłacania polis bezpośrednio przy zakupie polisy płatnością BLIK.

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie? Zadaj je wypełniając formularz kontaktowy

Płatność za polisę można w większości Towarzystw rozłoży na 2 lub nawet 4 raty. Wystarczy podczas zawierania polisy wybrać odpowiedni harmonogram spłat. W CUK mamy również alternatywne rozwiązanie dla naszych Klientów jakim jest Drobna Ratka, które pozwala na rozłożenie składki za polisę na 12 dogodnych miesięcznych rat.

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie? Zadaj je wypełniając formularz kontaktowy

Nie znalazłeś swojej sprawy? Wypełnij formularz kontaktowy

Wypełnij formularz
Odpowiemy najszybciej jak to możliwe
Przejdź do formularza
Zaloguj się do Strefy Klienta
Załatw swoje sprawy na
strefaklienta.cuk.pl
Połącz z Video Doradcą
Skorzystaj z bezpłatnej porady online
Umów spotkanie
Znajdź placówkę
Wyszukaj oddział CUK najbliżej siebie

Kup ubezpieczenie online

Skontaktuj się z nami

Dzwoniąc na naszą infolinię
22 27 00 337

Skontaktuj się

Odwiedzając jedną z naszych
placówek w Polsce

Znajdź placówkę

Bezpośrednio z poziomu
aplikacji CUK Ubezpieczenia

Pobierz aplikacje