Aplikacja CUK

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o zweryfikowanie czy dane wpisane przy zakładaniu konta: PESEL i numer telefonu lub PESEL i adres mailowy, są takie same jak podane podczas zawierania polisy. Jeżeli którakolwiek z tych danych nie jest zgodna ze sobą to aplikacja może nie pokazać wszystkich polis. Dodatkowo polisy będą widoczne na koncie osoby, która zawierała polisę, czyli osoba ubezpieczająca będzie widziała polisę na koncie w aplikacji mobilnej. Co to oznacza? Jeśli dla naszego Klienta polisę zawierał ktoś inny, np. małżonek czy rodzic – tylko on będzie widział polisę w aplikacji.

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie? Zadaj je wypełniając formularz kontaktowy

Tak, oczywiście istnieje możliwość dodania do swojej aplikacji polisy, która została zakupiona poza CUK Ubezpieczenia. W tym celu wchodzimy w zakładkę polisy i klikamy w przycisk z +. Następnie z menu wybieramy Dodaj polisę i uzupełniamy niezbędne dane. Dzięki temu wszystkie swoje polisy, również te zakupione poza CUK Ubezpieczenia będziesz miał pod ręką. 

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie? Zadaj je wypełniając formularz kontaktowy

W aplikacji można zobaczyć wszystkie zakupione poprzez CUK Ubezpieczenia polisy, które są przypisane do Klienta. Można również poprzez jedno kliknięcie ponownie przeliczyć składkę za ubezpieczenie.

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie? Zadaj je wypełniając formularz kontaktowy

W aplikacji możliwe jest wezwanie pomocy Asssitance poprzez kliknięcie kafelka Pomoc w dolnym menu. Po kliknięciu zostajemy przeniesieni do sekcji Obiekt, gdzie będą widoczne polisy z aktywnym Assitance. Jeśli posiadasz polisę zakupioną poza CUK, możesz ją dodać ręcznie do portfela polis. 

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie? Zadaj je wypełniając formularz kontaktowy

Tak, aplikacja umożliwia zgłoszenie szkody. W tym celu wybieramy z dolnego menu kafelek Pomoc. Po kliknięciu zostaniemy przeniesieni do zakładki, gdzie możemy wybrać z pozycji menu Zgłoś szkodę. 

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie? Zadaj je wypełniając formularz kontaktowy

Nie znalazłeś swojej sprawy? Wypełnij formularz kontaktowy

Wypełnij formularz
Odpowiemy najszybciej jak to możliwe
Przejdź do formularza
Zaloguj się do Strefy Klienta
Załatw swoje sprawy na
strefaklienta.cuk.pl
Połącz z Video Doradcą
Skorzystaj z bezpłatnej porady online
Umów spotkanie
Znajdź placówkę
Wyszukaj oddział CUK najbliżej siebie

Kup ubezpieczenie online

Skontaktuj się z nami

Dzwoniąc na naszą infolinię
22 27 00 337

Skontaktuj się

Odwiedzając jedną z naszych
placówek w Polsce

Znajdź placówkę

Bezpośrednio z poziomu
aplikacji CUK Ubezpieczenia

Pobierz aplikacje