Nowa reklama CUK Ubezpieczenia już na ekranach

20/03/2017

Po przeanalizowaniu setek tysięcy kalkulacji wykonanych w CUK Ubezpieczenia wynika, że średnia różnica pomiędzy najwyższą i najniższą składką ubezpieczeniaOC samochodu wynosi aż ponad 70%. Kampania reklamowa ma na celu uświadomić konsumentowi, ile może zyskać dzięki porównywaniu cen ubezpieczenia.

Ostatni rok upłynął pod znakiem podwyżek - jak wynika z naszych danych ceny ubezpieczenia samochodu z każdym miesiącem rosły średnio o 5%. Od lat staramy się uświadamiać właścicielom pojazdów, że jedynym skutecznym niezależnie od sytuacji na rynku sposobem na tańsze ubezpieczenie, jest porównywanie ofert wszystkich ubezpieczycieli. Można to zrobić w ponad 230 placówkach CUK Ubezpieczenia w całej Polsce, przez telefon i korzystając z kalkulatora na www.cuk.pll – mówi Adam Wielewicki, dyrektor działu marketingu CUK Ubezpieczenia.

Spot reklamowy można będzie zobaczyć od poniedziałku, 20 marca, w kilkudziesięciu najpopularniejszych kanałach TV skierowanych głównie do męskiego odbiorcy.

2017-03-20