Po przeanalizowaniu setek tysięcy kalkulacji wykonanych w CUK Ubezpieczenia wynika, że średnia różnica pomiędzy najwyższą i najniższą składką ubezpieczeniaOC samochodu wynosi aż ponad 70%. Kampania reklamowa ma na celu uświadomić konsumentowi, ile może zyskać dzięki porównywaniu cen ubezpieczenia.
- Ostatni rok upłynął pod znakiem podwyżek - jak wynika z naszych danych ceny ubezpieczenia samochodu z każdym miesiącem rosły średnio o 5%. Od lat staramy się uświadamiać właścicielom pojazdów, że jedynym skutecznym niezależnie od sytuacji na rynku sposobem na tańsze ubezpieczenie, jest porównywanie ofert wszystkich ubezpieczycieli. Można to zrobić w ponad 230 placówkach CUK Ubezpieczenia w całej Polsce, przez telefon i korzystając z kalkulatora na www.cuk.pll – mówi Adam Wielewicki, dyrektor działu marketingu CUK Ubezpieczenia.
Spot reklamowy można będzie zobaczyć od poniedziałku, 20 marca, w kilkudziesięciu najpopularniejszych kanałach TV skierowanych głównie do męskiego odbiorcy.
2017-03-20
Formularz kontaktowy
Jeżeli chcą Państwo skontaktować się z nami prosimy o przesłanie zapytania z wykorzystaniem formularza zamieszczonego poniżej.
Zostaw nam swój numer telefonu. Nasi konsultanci skontaktują się z Tobą i przedstawią propozycję. Polisę będziesz mógł kupić bez wychodzenia z domu.