Strona www.cuk.pl wykorzystuje pliki cookies, które możecie Państwo kontrolować za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Więcej w Polityce cookies i prywatności.

CUK Ubezpieczenia wysuwa się na czoło innych multiagencji wg „Rzeczpospolitej”

15/05/2015

Z zestawienia wynika, że CUK Ubezpieczenia bezsprzecznie wysunęła się na czoło wśród innych multiagencji jeżeli chodzi o największy wybór dostępnych produktów. Klienci CUK mogą wybierać spośród produktów 33 towarzystw, w tym 20 z ofertą ubezpieczeń komunikacyjnych. Łącznie w ofercie CUK ponad 100 różnych produktów ubezpieczeniowych. Na drugiej pozycji znalazł się AB Port, dalej mFind, Superpolisa i Ubea.

Najszerszy zakres ochrony również posiada właśnie CUK. W ofercie CUK, obok najpopularniejszych ubezpieczeń komunikacyjnych (OC, AC i Assistance) oraz standardowego zestawu produktów majątkowych, turystycznych i na życie, klient może kupić ubezpieczenia rolne, zdrowotne, antyrakowe, IKZE, a także ubezpieczenia skierowane dla firm.

Warto dodać, że kupując polisę w CUK, klient otrzymuje dodatkowo Pomoc Prawną GRATIS, czyli pakiet 5 porad prawnych, w ramach których profesjonalny adwokat, radca prawny lub doradca podatkowy w jasny i zrozumiały sposób, natychmiast, przez telefon znajdzie niezawodny sposób szybkiego i prostego załatwienia problemu natury prawnej, z jakim się do niego zgłasza.

Wg przeprowadzonego przez „Rzeczpospolitą” zestawienia, multiagencja CUK spośród konkurencji wyróżnia się również największą liczbą placówek stacjonarnych. Na sieć składają się zarówno placówki własne oraz partnerskie, łącznie 179 placówek w całej Polsce. Dla porównania: Superpolisa ma 72 oddziały, AB port 8, a mFind zaledwie 1.

Ubezpieczenia w CUK można kupić również przez Internet i telefon. Umożliwia to również Superpolisa i Ubea.

Jak wynika z artykułu „Rzeczpospolitej, multiagencje zajmują coraz ważniejszą pozycję i są coraz bardziej doceniane przez klientów. Dysponują szeroką ofertą różnych ubezpieczycieli, a co ważniejsze – są w stanie porównać ją dla klienta i dobrać najbardziej dopasowany do niego produkt.

Źródło: Multiagencje rozwijają sieci

2015-05-12