CUK Ubezpieczenia radzi jak nie zostać „łosiem"

17/08/2015

Reklamy multiagencji CUK Ubezpieczenia podkreślają konieczność porównania ofert dotyczących obowiązkowych ubezpieczeń OC. Z najnowszej analizy agencji wynika, iż Polacy na różnicach w cenach polis motoryzacyjnych tracą rocznie ponad 300 zł. Kampania zatytułowana „nie bądź łoś“ ma celu zwrócenie uwagi na kilkusetzłotowe różnicę w cenach OC

Kierujemy nasz przekaz do wszystkich tych właścicieli i użytkowników pojazdów, którzy uważają, że cena ich obowiązkowej polisy OC jest za wysoka. Jest to wyjątkowo aktualny temat, ponieważ po wprowadzeniu na wiosnę tego roku daleko idących zmian w systemie ubezpieczeniowym, takich jak chociażby wytyczne Komisji Nadzoru Finansowego czy systemu Bezpośredniej Likwidacji Szkód ceny obowiązkowych polis wzrosły o średnio 15 proc. - mówi Grzegorz Wróblewski, Dyrektor Marketingu w CUK Ubezpieczenia.

15- i 30-sekundowe spoty od 17 sierpnia są emitowane w wybranych kanałach tematycznych TVP, Polsatu i TVN-u, m.in. Polsat Sport, Polsat Play, TVN Turbo, a także w Superstacji. Reklamy będą pokazywane do połowy września.

2015-08-17