Strona www.cuk.pl wykorzystuje pliki cookies, które możecie Państwo kontrolować za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Więcej w Polityce cookies i prywatności.

Godło Firmy Przyjaznej Klientowi przyznawane jest przedsiębiorstwom, które uzyskają przynajmniej 80% pozytywnych ocen konsumentów we wszystkich obszarach badania, a więc:

oraz

Wskaźnik zadowolenia Klientów CUK Ubezpieczenia ze współpracy z firmą jest bardzo wysoki i wynosi aż 96%. Jak udało nam się uzyskać tak wysoki wynik? Zacznijmy od metodologii badania. Punktacja opiera się na 4 obszarach:

Wartości indeksów cząstkowych są bardzo wysokie, przekraczają o 4% do 5% średnią dla firm certyfikowanych w 2016 roku.

Co sądzą Klienci o współpracy z nami?

Klienci CUK Ubezpieczenia najwyżej oceniają uprzejmość pracowników firmy – wszyscy klienci są pod tym względem bardzo zadowoleni (95%) lub zadowoleni (5%). Bardzo wysokie oceny pracownicy CUK Ubezpieczenia zebrali również za swoje kompetencje oraz jasny sposób komunikacji. 90% Klientów CUK Ubezpieczenia jest zadowolonych z usług oferowanych przez firmę, niemal tyle samo (88%) uważa, że CUK Ubezpieczenia dobrze zaspokaja ich potrzeby.

4-ech na 5-ciu Klientów CUK Ubezpieczenia jest w najwyższym stopniu zadowolonych ze współpracy z firmą (odsetek wskazań na 2 najwyższe oceny na skali, 9+10 – 79%). Ogólne zadowolenie Klientów CUK Ubezpieczenia ze współpracy z firmą jest znacznie wyższe niż benchmark dla laureatów z branży finansowej.

Czy Klienci chcą do nas wrócić?

Aż 94% Klientów CUK Ubezpieczenia zamierza ponownie skorzystać z usług firmy, a jedynie 5% jest niezdecydowanych.
 

Wskaźnik NPS (różnica pomiędzy procentowym udziałem Promotorów i Krytyków firmy, nie licząc neutralnych) określający ocenę lojalności Klientów do usługodawcy, przyjął dla CUK Ubezpieczenia wartość 61%, co oznacza, że udział Promotorów marki jest wyższy od udziału jej Krytyków o 61%. Jest to jeden z najwyższych wskaźników NPS, jakie dotychczas uzyskali laureaci Godła Firma Przyjazna Klientowi.

Co daje nam program Firma Przyjazna Klientowi?

Firma Przyjazna Klientowi (FPK) to projekt, który wyróżnia przedsiębiorstwa za wysoką jakość świadczonej obsługi i dobre relacje z Klientami. Celem jest wyłonienie firm, które wyznaczają standardy świadczenia usług w danej branży
i stają się wzorem dla pozostałych przedsiębiorstw. Taką firmą stał się CUK Ubezpieczenia. Godło potwierdza, że jesteśmy marką, która dba o relacje, potrzeby i dobro naszych Klientów.