Strona www.cuk.pl wykorzystuje pliki cookies, które możecie Państwo kontrolować za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Więcej w Polityce cookies i prywatności.

Jak pozyskać klienta na ubezpieczenie?

19.03.2019

Agent ubezpieczeniowy, jako przedstawiciel szeroko rozumianego grona sprzedawców, powinien szukać klientów wszelkimi możliwymi kanałami i sposobami. Dlatego jedną z najważniejszych cech dobrego agenta są nie tylko jego zdolności handlowe, ale też pomysłowość.

Jednak niemniej ważna jest łatwość nawiązywania kontaktu, chęć budowania dobrych relacji z potencjalnymi klientami oraz otwarcie się na swoje własne nieszablonowe pomysły. To właśnie one mogą okazać się bardzo pomocne w pozyskiwaniu nowych klientów.

Rekomendacje zadowolonych klientów to jeden z wielu sposobów na zwiększenie zainteresowania twoją agencją ubezpieczeniową

Polecenia

Poszukiwania warto rozpocząć od własnego podwórka i sąsiedztwa. Jeżeli w Twoim otoczeniu znajdują się komisy samochodowe czy zakłady wulkanizacyjne, nawiąż z nimi kontakt! Nawiązana relacja może obfitować przypływem nowych klientów, którym zostałeś polecony. Rekomendacje są często bardzo skuteczną reklamą, szczególnie jeśli będziesz polecany przez rzetelne firmy z Twojego otoczenia.

Rekomendacja zadowolonego klienta najskuteczniejszą reklamą!

Dobrym pomysłem na pozyskanie nowych klientów są nie tylko rekomendacje firm, ale również rekomendacje zadowolonych klientów. Warto budować takie relacje z klientem, by stał się on swoistym „ambasadorem” Twojego biznesu.

Polecenia ze strony zadowolonego klienta są wiarygodne, a to bardzo istotne w przypadku sprzedaży usług. Istnieje wiele firm oferujących usługi, ale zwróć uwagę, że największym powodzeniem cieszą się te, które zyskały na początku choćby niewielkie grono zadowolonych klientów. W takich przypadkach pojawia się tzw. efekt kuli śnieżnej – zadowoleni klienci przyprowadzają swoich znajomych, czyli  potencjalnych klientów.

Tylko od Ciebie zależy, czy uda się Tobie zamienić ich w kolejnych zadowolonych i wiernych klientów. Standard Obsługi Klienta CUK i wynikające z tego doradztwo skupione na potrzebach klienta z pewnością ułatwi Ci to zadanie.

Punkty PAYBACK

Reklama — dźwignią handlu. To wiadomo nie od dziś. Dlatego CUK Ubezpieczenia dostarcza swoim agentom wiele rozwiązań, które są atrakcyjne dla klientów. Poza szeroką ofertą mamy udogodnienia, których nie ma żadna inna multiagencja.

Możliwość zbierania punktów PAYBACK podczas zakupu ubezpieczenia w CUK jest dużym atutem w oczach wielu klientów. Bardzo ciekawym rozwiązaniem jest też możliwość obniżenia ceny polisy punktami PAYBACK. Oba udogodnienia sprawiają, że udział CUK Ubezpieczenia w Programie PAYBACK cieszy się sporym zainteresowaniem wśród klientów.

Obsługa posprzedażowa

Udogodnieniem zarówno dla naszych agentów ubezpieczeniowych, jak i naszych klientów, są automatyczne przypomnienia o kolejnych ratach czy o kończącej się polisie.

Przypomnienie klientowi o zbliżającym się terminie wykupienia nowego OC często zachęca go do skorzystania właśnie z naszej oferty. Dzięki temu rozwiązaniu klient nie przeoczy zbliżającego się końca polisy, czy terminu płatności następnej raty, co jest bardzo wygodne w czasach, kiedy musimy pamiętać o tak wielu sprawach do załatwienia.

Chciałbyś zostać multiagentem?

Rozważasz pracę dla CUK Ubezpieczenia? Zostaw nam swój numer telefonu — skontaktujemy się z Tobą!

Chcesz podjąć współpracę
w swoim regionie?
Zostaw kontakt, oddzwonimy.

WięcejMniej
WięcejMniej

Klauzula informacyjna RODO