Edytor HTML
Edytor HTML

Strefa Klienta CUK Ubezpieczenia 

CUK Ubezpieczenia umożliwia swoim klientom założenie indywidualnego konta w Strefie Klienta, dzięki której uzyskać można wgląd we wszystkie polisy, które zostały zawarte w CUK Ubezpieczenia. To wygodna opcja dla osób, które chcą przechowywać swoje dokumenty w jednym miejscu. W Strefie Klienta znaleźć można również wzory przydatnych pism (np. wzór wypowiedzenia umowy z towarzystwem ubezpieczeniowym). Jest to bezpieczny, bezpłatny i indywidualny panel informacyjny dla każdego klienta CUK Ubezpieczenia.

Co umożliwia Strefa Klienta?

Po założeniu konta w Strefie Klienta klient ma wgląd do:

  • aktywnych polis kupionych w CUK Ubezpieczenia,
  • archiwalnych polis.

W panelu znajdują się również informacje dotyczące:

  • płatności,
  • czasu obowiązywania polis,
  • wysokości rat za wykupione ubezpieczenia.

Jak założyć konto w Strefie Klienta?

Bez pomocy Doradcy

Konto w Strefie Klienta samodzielnie mogą aktywować wszyscy klienci, którzy posiadają Certyfikat Pomocy Prawnej CUK Ubezpieczenia. Aktywacja możliwa jest w zakładce Strefa Klienta przy skorzystaniu z funkcji 'Załóż konto'. Po wprowadzeniu adres e-mail tożsamego z tym, który podany został Doradcy przy odbieraniu Certyfikatu Pomocy Prawnej i prawidłowego numeru PESEL klient otrzymuje wiadomość e-mail z linkiem aktywującym konto, loginem i tymczasowym hasłem logowania. Wskazane hasło jest tymczasowe i konieczna będzie jego zmiana podczas pierwszego logowania.

Certyfikat Pomocy Prawnej CUK otrzymują klienci, którzy zakupili w CUK Ubezpieczenia polisę obowiązującą przez co najmniej rok czasu. Jeśli nie otrzymałeś swojego Certyfikatu, możesz odebrać go u swojego Doradcy w placówce CUK Ubezpieczenia lub u telefonicznego Doradcy Klienta pod nr 22 33 00 300. 

U Doradcy

Konto w Strefie Klienta może zostać aktywowane przez Doradcę w placówce po wystawieniu polisy i wystawieniu Certyfikatu Pomocy Prawnej. Doradca może wysłać klientowi link aktywacyjny konto w Strefie Klienta  z loginem i hasłem tymczasowym, które należy zmienić podczas pierwszego logowania. 

Aktywowanie konta w Strefie Klienta możliwe jest także drogą telefoniczną - za pośrednictwem Infolinii CUK Ubezpieczenia pod nr 22 33 00 300. Jeśli klient nie posiada Certyfikatu Pomocy Prawnej, Doradca odczytuje konieczne do zaakceptowania przez klienta klauzule, wystawia Certyfikat Pomocy Prawnej, a następnie wysyła na wskazany przez klienta adres e-mail link aktywacyjny. 

Strefa Klienta

Problem z rejestracją

Jeśli klient posiada Certyfikat Pomocy Prawnej, a mimo to rejestracja konta w Strefie Klienta jest niemożliwa, warto skontaktować się z telefonicznym Doradcą Klienta pod numerem 22 33 00 300, który pomoże nam założyć konto w Strefie Klienta. 

Nie pamiętam hasła

Jeśli klient zapomniał hasło dostępu do swojej Strefy Klienta, może je szybko i bezpiecznie odzyskać. Wystarczy skorzystać z funkcji 'Przypomnij hasło", która dostępna jest w zakładce Strefa Klienta - wskazać adres e-mail, na który zarejestrowane zostało konto w Strefie Klienta i kliknąć przycisk 'Wyślij'. Klient otrzyma wiadomość zawierającą nowe hasło logowania.

zobacz także