Edytor HTML
Edytor HTML

Strefa Klienta CUK Ubezpieczenia 

Strefa Klienta CUK, to bezpłatny, indywidualny i całkowicie bezpieczny panel informacyjny dla klientów CUK Ubezpieczenia. Dzięki Strefie Klienta CUK otrzymujesz dostęp do wszystkich swoich polis zawartych w CUK Ubezpieczenia w jednym miejscu. Możesz również znaleźć tu wzory przydatnych pism (np. wzór wypowiedzenia umowy z towarzystwem ubezpieczeniowym).

Co umożliwia Strefa Klienta?

Po założeniu konta w Strefie Klienta CUK Ubezpieczenia masz wgląd do:

  • polis aktywnych zawartych w CUK Ubezpieczenia
  • polis archiwalnych zawartych w CUK Ubezpieczenia

W panelu znajdziesz również informacje dotyczące:

  • płatności
  • czasu obowiązywania polis
  • wysokości rat za wykupione ubezpieczenia

Jak założyć konto w Strefie Klienta?

Samodzielnie

Jeśli posiadasz Certyfikat Pomocy Prawnej CUK, konto w Strefie Klienta CUK możesz aktywować samodzielnie. Wejdź w zakładkę Strefa Klienta i kliknij Załóż konto. Wpisz adres e-mail, który podałeś przy odbieraniu Certyfikatu Pomocy Prawnej CUK i swój numer PESEL. Na podany adres e-mail otrzymasz link aktywujący konto, login i tymczasowe hasło logowania. Zmień j je podczas pierwszego logowania.

U Doradcy

Konto w Strefie Klienta CUK może aktywować Doradca CUK po wystawieniu polisy i Certyfikatu Pomocy Prawnej CUK. Na podany przez Ciebie adres e-mail otrzymasz link aktywujący konto, login i tymczasowe hasło logowania. Zmień j je podczas pierwszego logowania.

Telefonicznie

Konto w Strefie Klienta CUK możesz aktywować telefonicznie za pośrednictwem Infolinii CUK Ubezpieczenia pod nr 22 33 00 300. Telefoniczny Doradca Klienta wyśle link aktywujący konto, login i tymczasowe hasło logowania na adres e-mail podany przez Ciebie przy odbieraniu Certyfikatu Pomocy Prawnej CUK. Zmień hasło podczas pierwszego logowania.

Jeśli nie posiadasz Certyfikatu Pomocy Prawnej CUK, telefoniczny Doradca Klienta odczyta konieczne do zaakceptowania klauzule, wystawi Certyfikat Pomocy Prawnej CUK i następnie wyśle link aktywujący konto, login i tymczasowe hasło logowania na podany przez Ciebie adres e-mail. Zmień hasło podczas pierwszego logowania.

Strefa Klienta

Problem z rejestracją konta w Strefie Klienta

Jeśli posiadasz Certyfikat Pomocy Prawnej CUK, a mimo to rejestracja konta w Strefie Klienta CUK nie powiodła się, skontaktuj się z telefonicznym Doradcą Klienta za pośrednictwem Infolinii CUK Ubezpieczenia pod nr 22 33 00 300.

Nie pamiętam hasła

Jeśli nie pamiętasz hasła do swojego konta w Strefie Klienta CUK, w oknie logowania kliknij Przypomnij hasło, wpisz adres e-mail, na który zarejestrowałeś konto w Strefie Klienta CUK i kliknij Wyślij. Na podany przez Ciebie adres e-mail otrzymasz nowe hasło logowania.

zobacz także